Så fik vi "babyen" hjem! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. september 2010

SussieThyssen

Så fik vi vores nye "baby" hjem. 
Vi har været ovre hos Lone og hente vores røde killing, Sikke da en lille sprutter. LOL

Turen hjem gik med del gråd a lá: "Jeg savner mor, jeg vil hjem"
Men det er jo forståeligt nok.
Til sidst rullede han sig dog sammen og faldt i søvn med hovedet puttet ind i min hånd.

Vel ankommen herhjemme har vi så nu en del knurren og sprutten, for tilsyneladende synes vores nye lillemis at vores Felix er noget af det farligste han har set til dato.
Jeg vidste ikke at det kunne være så meget knurrelyd i sådan en lille mis. Det er ganske imponerende

Lige nu leger han kænguruunge, liggende i en fold i min tunika, og halvsover medens han med jævne mellemrum skæver hen over kanten på min arm og ned på gulvet hen mod døren, hvor Felix ligger og studerer ham med meget store øjne.
Jeg tror det har imponeret selv Felix med al den knurren

Skal lige sige at der kunne gå 6 killinger af den røde til en Felix, så han er ikke større end at han kunne blive spist til middag LOL

Vi overvejer iøvrigt at kalde ham Elvis, med den stemmepragt

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

L.J.L

SussieThyssen skriver:

Vi har været ovre hos Lone og hente vores røde killing, Sikke da en lille sprutter. LOL

Til sidst rullede han sig dog sammen og faldt i søvn med hovedet puttet ind i min hånd.

Vel ankommen herhjemme har vi så nu en del knurren og sprutten, for tilsyneladende synes vores nye lillemis at vores Felix er noget af det farligste han har set til dato.
Jeg vidste ikke at det kunne være så meget knurrelyd i sådan en lille mis. Det er ganske imponerende

Lige nu leger han kænguruunge, liggende i en fold i min tunika, og halvsover medens han med jævne mellemrum skæver hen over kanten på min arm og ned på gulvet hen mod døren, hvor Felix ligger og studerer ham med meget store øjne.

Skal lige sige at der kunne gå 6 killinger af den røde til en Felix, så han er ikke større end at han kunne blive spist til middag LOL

Kærligst
Sussie

Årh tillykke med ham!! Men hvor er billederne???

(Elvis er et fantastisk navn )

Anmeld

25. september 2010

SussieThyssen

aarhmmm..det er lidt svært at fotografere med kun en hånd og en kat på skødet LOL
Men det skal nok komme

Anmeld

25. september 2010

LRJ

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Godt turen gik godt hjemad muddi har ikk registeret han er væk endnu

Ejj Elvis er et mega sødt navn !

Lone

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

Tillykke med Elvis! Det er så fantastisk med en kat. Og nu har i 2

Det er helt troligt, hvilke lyde katte kan komme med. Vores India kan altså også lyde som den sureste kamphund, hvis man kommer for tæt på med støvsugeren

Jeg glæder mig til at se billeder, når du engang får hænderne fri!

Anmeld

25. september 2010

SussieThyssen

Lone H. skriver:

Godt turen gik godt hjemad muddi har ikk registeret han er væk endnu

Ejj Elvis er et mega sødt navn !

Lone

Ja ikke...det kom bare til os på hjemturen, fordi han kunne miave og pive i så mange tonelejer, og så sagde Niels at han da var en hel Elvis.
Så nu smager vi lige lidt på det, men vi tror vi står fast på det.
Vi synes også det er et godt navn, og der er s-lyden i, som er så godt til katte.

Anmeld

25. september 2010

LRJ

SussieThyssen skriver:

Ja ikke...det kom bare til os på hjemturen, fordi han kunne miave og pive i så mange tonelejer, og så sagde Niels at han da var en hel Elvis.
Så nu smager vi lige lidt på det, men vi tror vi står fast på det.
Vi synes også det er et godt navn, og der er s-lyden i, som er så godt til katte.

Jeg sys det er mega sødt hehe ja og det er ham jeg næsten ikk har hørt sige noget

Anmeld

25. september 2010

linselouise skriver:

Årh tillykke med ham!! Men hvor er billederne???

(Elvis er et fantastisk navn )

Ja, hvor dælen er billederne!?!?

Anmeld

25. september 2010

SussieThyssen

Tilmeldt skriver:

Ja, hvor dælen er billederne!?!?

Hehe har lige prøvet at knipse et par stykker sådan på skrå nedad min mave...men helt ærligt de er jammerlige i kvalitet. Dels er det nok for mørkt her hvor jeg sidder og dels tror jeg min mobil er ved at være slidt op.

Men skidt..så får I et..og så mu i se om I kan se hvad der er op og ned på det LOL

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. september 2010

SussieThyssen skriver:

Hehe har lige prøvet at knipse et par stykker sådan på skrå nedad min mave...men helt ærligt de er jammerlige i kvalitet. Dels er det nok for mørkt her hvor jeg sidder og dels tror jeg min mobil er ved at være slidt op.

Men skidt..så får I et..og så mu i se om I kan se hvad der er op og ned på det LOL

Arhmen-altås, dyrebørn er jo bare fantastiske!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.