Filmen Salt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. september 2010

otlitrom

Er der nogen der har set den? Og hvad synes I om den?

Vi tager i biffen i aften og ser den! Jeg skal jo passe på rugeriet og manden er lun på Angelina Jolie, så det må være en god combi

God lørdag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Lullaby

kitty skriver:

Er der nogen der har set den? Og hvad synes I om den?

Vi tager i biffen i aften og ser den! Jeg skal jo passe på rugeriet og manden er lun på Angelina Jolie, så det må være en god combi

God lørdag!

Det er en god action med handling. Elsker når det sker

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

Lullaby skriver:

Det er en god action med handling. Elsker når det sker

Fedt!! Så gider jeg måske godt se den Jeg gider ikke det der skyderi uden mening. Men det lyder godt! Hvad gør man ikke for manden sin

Anmeld

25. september 2010

Lullaby

kitty skriver:

Fedt!! Så gider jeg måske godt se den Jeg gider ikke det der skyderi uden mening. Men det lyder godt! Hvad gør man ikke for manden sin

Nej jeg gider heller ikke når det bare er skyder. Vi plejer at spole forbi deres vilde biljagter der varer en halv film osv. Sådan en film er pludselig meget kort

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

Lullaby skriver:

Nej jeg gider heller ikke når det bare er skyder. Vi plejer at spole forbi deres vilde biljagter der varer en halv film osv. Sådan en film er pludselig meget kort

Hihi, præcis! Men det er jo svært i biffen Så er det godt jeg har forhørt mig herinde inden Nu glæder jeg mig helt. Jeg skal bare ud.. Jeg trænger til at blive luftet

Anmeld

25. september 2010

Lullaby

kitty skriver:

Hihi, præcis! Men det er jo svært i biffen Så er det godt jeg har forhørt mig herinde inden Nu glæder jeg mig helt. Jeg skal bare ud.. Jeg trænger til at blive luftet

Jamen den er også god. Og der er ikke noget værre end at tage i biffen og så tænke åh gud stopper den snart

Anmeld

25. september 2010

Sisley

God film, men jeg ville ligeså gerne se den på fladskærmen herhjemme. Synes ikke den er helt biograf-værdig.

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

Sisley skriver:

God film, men jeg ville ligeså gerne se den på fladskærmen herhjemme. Synes ikke den er helt biograf-værdig.

OK. Jamen det er jo fair nok. Det er ikke alle film der bliver bedre af at blive vist på en overdimensioneret skærm

Anmeld

25. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes også den var rigtig spændende!!! Lidt Mission Impossible- nu med en kvindelig hovedrolle

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

Rosa skriver:

Jeg synes også den var rigtig spændende!!! Lidt Mission Impossible- nu med en kvindelig hovedrolle

Er det nu jeg skal indrømme jeg aldrig har set Tom C-filmene

Nå, men det lyder meget godt. Jeg glæder mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.