Så fik vi det bekræftet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

Sofia

Nååå, tillykke!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Sabrina2014

Tilmeldt skriver:

Minella, det har jeg aldrig hørt før!?  Det er dælme sødt!!

Hehe, jeg kender en pige der hedder det.. Jeg kan faktisk slet ikke holde hende ud, hun er forfærdelig, men jeg ELSKER navnet.. Synes Minella er så sødt :-)

Anmeld

25. september 2010

Sabrina Lauritsen skriver:

Hehe, jeg kender en pige der hedder det.. Jeg kan faktisk slet ikke holde hende ud, hun er forfærdelig, men jeg ELSKER navnet.. Synes Minella er så sødt :-)

Haha... Det er da egentligt pudsigt, for man plejer jo gerne at kæde navne sammen med en person man  kender, med samme navn!!

Anmeld

25. september 2010

twinboys

Stort tillykke

Anmeld

25. september 2010

SussieThyssen

KRehder skriver:

Vi venter os en lille prinsesse hvilket passer ganske fint, da svogeren og hans kone lige har fået en lille søn for 14 dage siden. Bedsteforældrene er ovenud lykkelige, da de længe har ønsket sig børnebørn, så en af hver er jo perfekt! Svigerfar knep endda en lille tåre Vi er jo selvfølgelig også pave stolte og lykkelige!

Så hvis i sidder derude og har gode forslag til pige-navne så kom endelig med dem

Stooort tillykke med den kommende prinsesse. 

Pigenavne:
Sandra, Verena, Maja, Ida, Benedikte, Louise, Henriette, Monika, Beatrice, Maria, Beate, Heidi, Charlotte, Soffi, Annette, Hannah, Sarah

Skal jeg blive ved??

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. september 2010

motterhea

Tillykke

Nogle jeg er ihvertfald godt kunne finde på at kalde mine piger er; Malou, Emma, Maria, Jessie & Nana Men det er egentlig kun fordi de hver især har en betydning for mig.. (synes den største hyldest til folk er at opkalde ens børn efter dem)

Anmeld

25. september 2010

Steph_Laurits

Tillykke!!

Navne jeg bl.a. kan lide:

Mira

Celina

Zenja

Emilia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.