Jah så skete det... Jeg blev negativ
Jeg har hele graviditeten igennem prøvet at holde mig meget posetiv, hvad enten det gjaldt halsbrand, smertefuld blærebetændelse eller ligamentsmerter, men nu tror jeg simpelthen at jeg er ved at gå hen og blive sindsyg!
Jeg var ved jordmoderen i onsdags og få skønnet prinsessens vægt. Hun vejer ca 1900 gram, og selvom jeg synes det er lidt for lidt, siger jordmoderen at det er helt perfekt. Nu vejede jeg også kun selv 50 kg da jeg blev gravid, så er jo ikke så stor selv...Alligevel føler jeg at jeg er en dårlig mor allerede fordi hun ikke vejer de 2-2,2 kg, hun i følge bøgerne skal...
Endvidere kunne hun fortælle mig at de bækkensmerter jeg har døjet med siden uge 20, er bækkenløsning og at det faktisk er så slemt nu, at jeg skal holde mig så meget i ro som muligt.. Æv bæv! Min første tanke var, hvorfor har hun ikke sagt det før? så kunne jeg måske have undgået at det blev så slemt? Men så igen... Det er jo 5 uger siden jeg var dernede sidst og det er godt nok blevet slemt siden.. Så det er nok i bund og grund bare uheldigt...
Nu er jeg så heldig at min forlovede er helt fantastisk... Han ordner alt herhjemme så jeg ikke skal tænke på det. Han laver mad og sørger for at jeg kan sidde ned og hjælpe med at gøre klar til maden, så jeg ikke føler mig helt ubrugelig. Han er generelt bare rigtig god til at støtte mig og være der for mig... Men men...
Alligevel sidder jeg og føler mig ubrugelig og uduelig det meste af dagen... Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal tage mig til, for jeg kan ikke rigtig gå så meget rundt eller noget..
Er der nogle derude der ligger inde med gode råd til hvordan jeg får mit humør lidt op? Er bare trist og træt af det hele og synes det er lidt synd for manden, for han prøver virkelig alt hvad han kan...
Gode ideer til hvad jeg kan beskæftige mig med mens jeg sidder stille modtages også med kys-hånd...
Håber at der kommer nogle gode råd, eller bare et lille hint om at jeg ikke er den eneste der har prøvet det her...
Knus Christina (33+2)
Anmeld