kan du hjælpe mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. september 2010

hc=k

Jeg er i gang med at lave værelse til min dreng og en af de billeder jeg gerne vil have op på en væg er et billede fra en disney bog med peter pan.

bogen hedder bare Peter Pan og på side 23 er der et billede hvor klo og smisk sænker en pakke ned i et stort træ. Det er det billede jeg skal bruge, men jeg har ingen scaner og jeg kan ikke finde det på google.

Er der nogle der vil hjælpe mig?? Hvis er nu er en med en scanner og bogen som vil scanne det ind og så sende det til mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

hc=k skriver:

Jeg er i gang med at lave værelse til min dreng og en af de billeder jeg gerne vil have op på en væg er et billede fra en disney bog med peter pan.

bogen hedder bare Peter Pan og på side 23 er der et billede hvor klo og smisk sænker en pakke ned i et stort træ. Det er det billede jeg skal bruge, men jeg har ingen scaner og jeg kan ikke finde det på google.

Er der nogle der vil hjælpe mig?? Hvis er nu er en med en scanner og bogen som vil scanne det ind og så sende det til mig..

Jeg mener min svigermor har en hulens masse disney bøger.. Jeg skal da lige prøve at se om hun også ligger inde med en peter pan bog, når ejg kommer derned...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.