Hvordan får vi denne gang en go oplevelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. september 2010

Leonora

Hej tøser.

Ja så er jeg kommet i denne gr

Jeg har en datter på 2 år og vi tænker at det nu er rigtigt at gå i gang med projekt baby igen...

Første gang var en meget anstrengt og på mange måder en ubehagelig oplevelse. Jeg havde længe ønsket at blive gravid og da vi så gik i gang blev jeg grebet af panik af tanken om hvor svært det kunne blive....det tog også 1 1/2 år at blive gravid og vi var lige på kanten til at skulle have hjælp...havde en cyste på den ene æggetok som ikke gjorde det nemmere...

Sex var ikke lige frem for hyggens skyld og min mand sex lyst var til tider helt væk....hvilket man ikke bliver gravid af

Så nu er det at jeg har brug for lidt råd til hvordan vi denne gang kan få det sjovt med projekt baby....

Jeg ved jo det kan lade sig gøre men kan alligevel ikke lade være med at være bange for at vi første gang var MEGA heldige...Tør næsten ikke tale om det derhjemme af frygt for at manden tror at jeg kun gider sex i ægløsningsperioden...hvis i forstår...

Sorry det blev lang men håber der er andre der har været i denne situation...

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

stine_olesen

Hej

Vi er selv igang med projekt baby nr 2, vi har så lidt den omvendte for jeg blev gravid i første hug med den 1 og nu da det ikke er sket den første gang har jeg også panikket rigtig meget.

Jeg har fundet ud af på mig hjælper det og tænke på at vi har trods alt fået en dejlig unge og det tænker jeg meget på når man er ved at komme i de perioder hvor man bliver grebet af panikprøver om man nu kan få flere om det bare var ren held og alt det der. Jeg prøver simpelthen og lade vær med at tænke ægløsning og baby for meget, og prøver at tænke det sker når det skal

held og lykke med det

Anmeld

25. september 2010

Leonora

stine_olesen skriver:

Hej

Vi er selv igang med projekt baby nr 2, vi har så lidt den omvendte for jeg blev gravid i første hug med den 1 og nu da det ikke er sket den første gang har jeg også panikket rigtig meget.

Jeg har fundet ud af på mig hjælper det og tænke på at vi har trods alt fået en dejlig unge og det tænker jeg meget på når man er ved at komme i de perioder hvor man bliver grebet af panikprøver om man nu kan få flere om det bare var ren held og alt det der. Jeg prøver simpelthen og lade vær med at tænke ægløsning og baby for meget, og prøver at tænke det sker når det skal

held og lykke med det

Tak for dit svar...jeg må bare prøve at tænke på noget andet...og ja så trror jeg jeg også at det hjælper at se på min gulklump og være glad for at jeg kan se at det kan lykkes

Knus Louise og held og lykke med jeres projekt baby nr 2...måske vi kommer til at følges ad

Anmeld

25. september 2010

Frejsmor

Hej søde Louise!

Er da super glad for at høre I er startet på Projekt Baby for anden gang. håber og for at der snart er en bror eller søster på vej!!!

Jeg er godt nok stadig ved første Projekt Baby, men vi har da indtilvidere prøvet i lige knap 1½ år, så jeg ved godt hvor stressende det kan være, når man virkelig ønsker sig noget og der bare ikke blir givet ved dørene..

Men har du overvejet bare at smide præventionen og så ellers køre på som normalt? Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor tit I har sex, men med sex en hver 2.-3.dag, så skulle den da snart sidde i skabet og så undgår I også at sexlysten forsvinder, eller at din mand tror du kun vil ha sex når du har ÆL!!

Desuden er det meget muligt at du har nemmere ved at blive gravid nu her i anden omgang, fordi kroppen ligesom har været igennem turen og derfor er mere modtagelig!! Det var i hvert fald den trøst jeg fik efter min MA hos lægerne/sygeplejeskerne på Herlev(og den holder jeg stadig pænt meget fast i)!!!

Knus, kram og masser af varme tanker

Channie - Der har haft niv i maven i lidt over en uge og venter spæændt på at teste!!!

Anmeld

25. september 2010

Frejsmor

Hej søde Louise!

Er da super glad for at høre I er startet på Projekt Baby for anden gang. håber og for at der snart er en bror eller søster på vej!!!

Jeg er godt nok stadig ved første Projekt Baby, men vi har da indtilvidere prøvet i lige knap 1½ år, så jeg ved godt hvor stressende det kan være, når man virkelig ønsker sig noget og der bare ikke blir givet ved dørene..

Men har du overvejet bare at smide præventionen og så ellers køre på som normalt? Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor tit I har sex, men med sex en hver 2.-3.dag, så skulle den da snart sidde i skabet og så undgår I også at sexlysten forsvinder, eller at din mand tror du kun vil ha sex når du har ÆL!!

Desuden er det meget muligt at du har nemmere ved at blive gravid nu her i anden omgang, fordi kroppen ligesom har været igennem turen og derfor er mere modtagelig!! Det var i hvert fald den trøst jeg fik efter min MA hos lægerne/sygeplejeskerne på Herlev(og den holder jeg stadig pænt meget fast i)!!!

Channie - Der har haft niv i maven i lidt over en uge og venter spæændt på at teste!!!

Anmeld

25. september 2010

Leonora

SkrukNu skriver:

Hej søde Louise!

Hej søde dig..

Tak for dit svar...ja det er spændende at være igang igen og denne gang skal det altså blive en go og sjov oplevelse...

Jo jeg tænker også at vi bare skal fortsætte som vanligt...men det er klart at man fåe mere sexlyst når der kan komme en baby ud af det og jeg er bange for at min mand tror det så kun er derfor jeg gider...nå men nu må vi se..er jo lige gået i gang så prøver at holde panikken tilbage

Åhh jeg håber for dig at den er der denne gang...du må lige give en update ik...

Stort knus fra mig

Anmeld

25. september 2010

Frejsmor

Leonora skriver:

Hej søde dig..

Tak for dit svar...ja det er spændende at være igang igen og denne gang skal det altså blive en go og sjov oplevelse...

Jo jeg tænker også at vi bare skal fortsætte som vanligt...men det er klart at man fåe mere sexlyst når der kan komme en baby ud af det og jeg er bange for at min mand tror det så kun er derfor jeg gider...nå men nu må vi se..er jo lige gået i gang så prøver at holde panikken tilbage

Åhh jeg håber for dig at den er der denne gang...du må lige give en update ik...

Stort knus fra mig

Det var da så lidt søde!!

Det er jeg sikker på det nok skal blive!!!

Altså jeg går udfra det er en fælles beslutning med baby nr. 2, og så må manden da også være indstillet på at det kommer til at ligge i dine tanker!! Jeg tror så længe I nyder sexen og hinanden og at I søger for det ikke bare bliver "lave-baby-routinesex", men at det bliver spændende sex, at så vil manden da ikke kunne beklage sig..

Jep søde, ingen panik, lille bebs nr. 2 skal nok komme og så må I bare gøre ventetiden sjov!

Tak søde, det håber jeg virkelig godt nok også, og der kommer selvfølgelig en update fra mig hvis den er i hus!!

Knus og kram

Anmeld

25. september 2010

Leonora

SkrukNu skriver:

Det var da så lidt søde!!

Det er jeg sikker på det nok skal blive!!!

Altså jeg går udfra det er en fælles beslutning med baby nr. 2, og så må manden da også være indstillet på at det kommer til at ligge i dine tanker!! Jeg tror så længe I nyder sexen og hinanden og at I søger for det ikke bare bliver "lave-baby-routinesex", men at det bliver spændende sex, at så vil manden da ikke kunne beklage sig..

Jep søde, ingen panik, lille bebs nr. 2 skal nok komme og så må I bare gøre ventetiden sjov!

Tak søde, det håber jeg virkelig godt nok også, og der kommer selvfølgelig en update fra mig hvis den er i hus!!

Knus og kram

jubii og du har helt ret....det skal nok komme...

og glæder mig til update fra dig..

stort knus fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.