Hvilken slynge er bedst og hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

dorthemus

Macaab skriver:

Jeg tjekkede det ud på postdanmark, og en custommade babyhawk, med told, porto, gebyr osv beløb sig til omkring 1097 kr... Det er faktisk mindre end de prisen for en af de lækre Kleinsmekker mei tai'er...

Så det kunne jeg stadig godt finde på... Og så blive rigtig glad, hvis ikke den blev nuppet i tolden

Så husk at smide nogle billeder ind...så vi kan blive grønne af misundelse  Lisbeth har lavet en billedtråd for bæredimser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Corn

dorthemus skriver:

Så husk at smide nogle billeder ind...så vi kan blive grønne af misundelse  Lisbeth har lavet en billedtråd for bæredimser

Har kigget den, og den gjorde mig endnu mere babyhawk-sulten.....

Tror sku jeg tager ind og befamler en skildpadde, selvom jeg jo egentlig har besluttet mig for babyhawk...

Anmeld

25. september 2010

dorthemus

Macaab skriver:

Har kigget den, og den gjorde mig endnu mere babyhawk-sulten.....

Tror sku jeg tager ind og befamler en skildpadde, selvom jeg jo egentlig har besluttet mig for babyhawk...

Det er også træls der er så meget at vælge imellem

Anmeld

25. september 2010

Corn

dorthemus skriver:

Det er også træls der er så meget at vælge imellem

Ja det burde være ulovligt... En slags ringslynge, en slags vikle, en slags mei tai... Så kunne man have en af hver uden dårlig samvittighed...

Anmeld

25. september 2010

dorthemus

Macaab skriver:

Ja det burde være ulovligt... En slags ringslynge, en slags vikle, en slags mei tai... Så kunne man have en af hver uden dårlig samvittighed...

Eller blive irriteret over, at man, liiige efter at man havde punget ud til en bæredims, fandt en ny man bare MÅTTE eje...det blir jo dyrt i længden...altså

Anmeld

25. september 2010

LISBETH:-)

Zafir skriver:

HVAD?!... Vejer din 4 mrd gamle bebs 10 kg?! Hvor er det vildt.

jeg tror altså at det er noget med dem der er født her op til sommeren, var så tørstige, så de er blevet kæmpestore ... Vildt...

Ha ha ja hun er mors egen lille sumo baby - helt præcist vejer hun 9,8 og er 69 cm lang ( 3700 g og 51 cm ved fødslen) Hun er så stor at hun snart er berømt og berygtet. Hvis det er fordi hun har været meget tørstig i sommers - så har hun altså ikke opdaget at sommeren er slut, for hun spiser stadig konstant. Men nu får hun grød og det har hjulpet meget. Min Læger siger at mit mejeri laver en go' fløde

Anmeld

25. september 2010

Katjaro

Og mere vil have mere
De kan jo hver deres ting. Og så skal det jo helst passe til moderens outfit - det er jo ikke barnets bæredims - men morens accessories  

Anmeld

25. september 2010

Macaab skriver:

Sådan et bræt har han allerede slået ihjel...

Anton er den slags dreng, der skal være spændt fast for ikke at komme til at ødelægge noget... Og han gør det virkelig ikke med vilje, lidt Emil-agtig, men ham ser han også meget op til... Er faktisk lige snublet over en skammel i bryggerset, som han har siddet og snittet træmænd på

ha ha - klasker mig selv på lårene af grin.

Min lille bror blev også kaldt Jern Henrik da han var barn, han gjorde alt i den bedste mening, men alligevel gik det helt galt hver gang.

Anmeld

25. september 2010

Katjaro skriver:

Og mere vil have mere
De kan jo hver deres ting. Og så skal det jo helst passe til moderens outfit - det er jo ikke barnets bæredims - men morens accessories  

Ej hvor ser den bare fin ud den du har din dreng i på billedet.

Du må da lige smidde et billed ind i billedgalleriet så vi andre kan sidde og nærstudere den (og blive misundelige)

Anmeld

25. september 2010

Corn

Og mere vil have mere

Eksaktemondo...

Bør man have lomme i sin mei tai??? Altså bruger man den???

Er lige ved at lege med custommade babyhawk, og kan ikke helt gennemskue om lomme er must-have... Og den der ring til legetøj??

Og er det en god ide at kunne vende den??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.