Andre der har testdag i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. september 2010

Maria S.

Jeg står selvfølgelig med en bragende negativ test i hånden, æv! Nå, men jeg har heller ikke haft nogen symptomer, så det kom ikke helt bag på mig.

Skulle have haft min mens i går  - 14 dage efter ÆL og dag 33 i min cyklus. Må vist desværre se i øjnene, at min cyklus bare bliver længere og længere for hver måned...

Nogen der ved, hvor lang cyklus skal være for at gå under betegnelsen ustabil? Mener jeg har hørt at alt indenfor 35 dage er normalt, men jeg kan selvfølgelig huske forkert.

Hilsen Maria - som håber I andre har mere held i sprøjten end mig 

28, 29, 33, ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Leonora

Maria S. skriver:

Jeg står selvfølgelig med en bragende negativ test i hånden, æv! Nå, men jeg har heller ikke haft nogen symptomer, så det kom ikke helt bag på mig.

Skulle have haft min mens i går  - 14 dage efter ÆL og dag 33 i min cyklus. Må vist desværre se i øjnene, at min cyklus bare bliver længere og længere for hver måned...

Nogen der ved, hvor lang cyklus skal være for at gå under betegnelsen ustabil? Mener jeg har hørt at alt indenfor 35 dage er normalt, men jeg kan selvfølgelig huske forkert.

Hilsen Maria - som håber I andre har mere held i sprøjten end mig 

28, 29, 33, ?

Øv bøv....men du behøver ikke have symptomer...jeg havde ingen da jeg blev gravid med min datter..

Men du må op på hesten igen..

Vi er i gang med nr 2 men har først test dag i oktober..

Stort Knus Louise

Anmeld

25. september 2010

Sunflower

Jeg troede jeg havde testdag i dag. Men sidst jeg var ved lægen (er i bahandling) sagde de at der ville gå 7-10 dage, så ville mens komme, hvis altså ikke jeg er gravid. 7-10 dage er først mandag - torsdag Jeg overvejer lidt at teste, men jeg kan ikke rigtig beslutte mig Jeg gider ikke glo på et negativt resultat - og hvis den er positiv kan jeg slet ikke bære at får min mens i løbet af næste uge...

Kan se du "kun" har 4 cyklus noteret - er det efter p-pille stop? For så kan det stadig godt drille lidt...

Anmeld

25. september 2010

Barejegsnartergravid

Jeg havde testdag i dag, og da jeg vågner tænker jeg, okay hvis jeg ikke har fået min menstrauation så skal jeg bare teste. Så (ja nu siger jeg det som det er) jeg tørrer mig lige for at være sikker og der er ingenting, så jeg skynder mig ind efter en test, og tisser på den, nå jeg sidder så i spænding og kigger på den og det går op for mig, at jeg da egentlig godt kan tørre mig og tag tøjet på, da jeg så tørrer mig igen, har jeg så selvfølgelig fået menstruation, iiih spild af god test og forhåbning

Anmeld

26. september 2010

Maria S.

Ih, altså Barejegsnartergravid - sikke noget snyd! Vi må prøve igen i næste måned

Bomst84, Ja, jeg holdt op med at tage p-piller i maj, så det kan vel godt stadig være dem der driller lidt. Jeg for at det er din tur til at stå med en positiv test i næste uge.

Også til dig, Louise. Jeg vil godt kunne med at slippe for symptomer, hvis der kan komme et barn ud af det

28, 29, 33, 35

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.