Er lidt nervøs - lige er hurtigt spørgsmål piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. september 2010

Maalene

Er 5+4 i dag (Wuhuu )

Men her til morgen var der en lille bitte smule brunligt udflåd, det var lidt ligesom en MEGET lille klat, ikke klumpet eller noget, men der var ingenting overhovedet bagefter, kun den lille bitte smule der, men man bliver jo lidt nervøs alligevel...

Er der ikke nogen der kan berolige mig lidt og sige, at det er normalt eller hvad det kan være?

Blev jo nervøs for om det var den lille spunk der var kommet ud, men det var bare sådan noget klistret-snaks-agtigt

Undskyld detaljerne piger - ved godt det ikke er så lækkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

sarahb

det havde jeg også, meget lidt. Og jeg er højgravid nu

Anmeld

25. september 2010

SoffiLine

Lige i starten og også nu faktisk, kommer der rigtig meget brunligt udflåd ved mig. Tror det er normalt at der kommer mere af det når man er gravid. Men ved det faktisk ikke. Jeg blødte indtil jeg var næsten 10 uger henne, men det var ingenting galt.

Men hvis det begynder at bløde ville jeg ringe til lægen

& tillykke med de to streger

Knus Soffi 15+2

Anmeld

25. september 2010

Laulund87

Det skal du slet ikke være bekymret for og især ikke når det ikke var frisk blod

Anmeld

25. september 2010

Maalene

Tusind tak for jeres svar

Dejligt at høre at I også har haft det sådan, altså ikke at I har haft udflåd, men at det er helt normalt

Der var ingen blod overhovedet, så er ikke så nervøs som jeg ellers ville have været, men er dejligt lige at blive beroliget, for man kan jo ikke lade være med at blive lidt nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.