rikkebw skriver:
Er der nogle af jer derude der har prøvet hypnose? F.eks. som behandling for angst eller lignende?
Jeg er simpelthen så skide bange for duer, og har altid været det, ved godt det lyder underligt. Men jeg er lige flyttet til KBH, og der er så mange duer på Hovedbanegården. Og pendler HVER dag derinde fra til job. Og det er virkelig en hindring for mig. Tænker på det hver morgen inden jeg skal afsted. Og har det virkelig skidt med det. SÅ nogle der har erfaringer? Gode råd? Kender en ordentlig hypnotisør? Ved om det overhovedet virker?
hehe
Det har jeg. (:
Jeg var bange for at flyve, og da jeg skulle flyve tl USA (har aldrig fløjet så langt før) tænkte jeg at nu måtte jeg simpelthen gøre noget ved det, for ellers ville det bare blive en helvedstur og sidde og være bange i 8 timer.
Så jeg tænkte at jeg ville prøve hypnose, for synes man havde hørt om flere ting der var blevet kureret med det.
Så jeg fandt en på nettet, ude i Rødovre Centrum som ligger tæt på hvor jeg selv bor, så jeg ringede og bestilte tid. Man skal ha tre tider og de blev alle bestilt samtidig, der skulle gå en uge eller sådan noget i mellem.
Jeg tog derud, og viste ikke rigtig hvad jeg skulle forvente. Han spurgte mig på en skala fra 1 til 10 hvor bange jeg var, og jeg sagde så 8, for jeg har fløjet masser gange, så jeg er ikke en af dem der slet ikke tør gå op i en flyver. Og man skulle jo bare svare hvad man følte kom til en. Anden gang jeg var derude spurgte han mig igen og jeg svarede 2 og sidste gang jeg var der sagde jeg 0 for jeg følte ikke jeg var bange mere.
Nu har jeg så lige fløjet til USA her i starten af september, og der var INGEN problemer. Jeg var hverken bange, nervøs, ked af det eller noget som helst. Og samtidig synes jeg også at tiden gik vldt hurtigt. Det føltes slet ikke som de 8 timer.
Så jeg vil KLART anbefale dig at prøve hypnose! Det vil jeg anbefalde alle fra nu af. For nu har jeg set og mærket på egen krop at det virker, så kan kun anbefale det.
Man skal dog være indstillet på det er noget man virkelig vil, og det er ikke ligefrem billigt. Nu kan det jo godt være priserene varierer, men hos ham her kostede det 1100 pr. gange og så tre gange, det blev så 3300 - men det er de bedste penge jeg nogen sinde har givet ud!
Ham jeg var hos hedder Michael, og han er super sød. Han ligger som sagt i Rødovre, så jeg vil da anbefale ham hvis du er i KBH området.
www.hypnotic.dk
Jeg håber virkelig for dig at det hjælper på dig, ligeså godt som det har hjulpet på mig, og du kommer af med din angst for duer. (: