Modersmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. september 2010

BabyStella!

Hvornår kommer de egentlig? Min datter her ingen endnu, hun er 1 år. Jeg er selv fyldt op med dem på arme og ryg - mon hun får lige så mange?

Diana & Stella

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Anja.t

min søn på 15 mdr har en lille bitte modersmærke på hans ben, hans far har rigtig mange, så jeg venter også spændt hvordan han kommer til at se ud.

Jeg fik min første modersmærke da jeg var ca. 7 og uuh... jeg hader når jeg får nye!!

Anmeld

24. september 2010

Valle81

BabyStella! skriver:

Hvornår kommer de egentlig? Min datter her ingen endnu, hun er 1 år. Jeg er selv fyldt op med dem på arme og ryg - mon hun får lige så mange?

Diana & Stella

Min datter var vel omkring 2 da hun fik den første fregne/mørke mærke.

hun er nu 6 1/2 og har lige fået hendes første modersmærke altså sådan en der buler ud eller hvad man skal sige.

Jeg selv er fyldt af dem - så det kommer vel bare lidt hen af vejen:0)

Anmeld

24. september 2010

Mira0911

BabyStella! skriver:

Diana & Stella

Min datter er knap 20 mdr... Og hun har da lidt hist og her.. Mener hun havde dem ved fødslen... Nu ikke det jeg studere...

Anmeld

24. september 2010

Millesmammi

min lillebror på 8 måneder, har et på ryggen, - det fik han ikke ret lang tid efter han blev født

Anmeld

24. september 2010

*Sofie*

Min datter har et modermærke (skønhedsplet, som jeg prøver at lære hende at sige ) på venstre overarm. Den har hun haft siden hun var 10 måneder.
Har os lagt mærke til at hun har en lille bitte en i panden som er kommet indenfor de sidste uger
Jeg (og rigtig mange i min familie, især min bror) har super mange modermærker, så det sku ikk undre mig at Malou os får en del.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.