ligamentsmerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. september 2010

Moar2011

Hvor langtid har man ondt i underlivet, jeg tror hvergang der er noget galt.

- tror jeg bekymere mig alt for meget.. :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Kvindemin

Babyklar skriver:

Hvor langtid har man ondt i underlivet, jeg tror hvergang der er noget galt.

- tror jeg bekymere mig alt for meget.. :s

Det har man hele graviditeten

Anmeld

24. september 2010

betiinsen

Hej er ikke meget længere henne end dig, men har faktisk meget ondt, var ved lægevagten og på sygehuset med det, fordi jeg får ondt om natten og ikke kan sove, men alt var fint sagde de, og at det var normalt nok, nogle havde self. mere ondt end andre, så tror ikke du skal være nervøs.. prøver også selv ikke at være det

Anmeld

25. september 2010

Moar2011

Chritinap skriver:

Det har man hele graviditeten

- igår fik jeg lige pludselig så ondt at jeg ikk ku trykke mig dernede , men det gik hurtigt over.. men lægerne må jo vide hvad de snakker om, kan bare ikke lade hver med at bekymere mig, før jeg kommer til uge 12..

dejligt at høre alt gik godt med dig .. - og alt var fint og normalt..

Anmeld

25. september 2010

Moar2011

betiinsen skriver:

Hej er ikke meget længere henne end dig, men har faktisk meget ondt, var ved lægevagten og på sygehuset med det, fordi jeg får ondt om natten og ikke kan sove, men alt var fint sagde de, og at det var normalt nok, nogle havde self. mere ondt end andre, så tror ikke du skal være nervøs.. prøver også selv ikke at være det

-

igår fik jeg lige pludselig så ondt at jeg ikk ku trykke mig dernede , men det gik hurtigt over.. men lægerne må jo vide hvad de snakker om, kan bare ikke lade hver med at bekymere mig, før jeg kommer til uge 12..

dejligt at høre alt gik godt med dig .. - og alt var fint og normalt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.