Den begavede 3-årige pige (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. september 2010

JustAnotherName

I skal da lige se billeder af Bianca's fødselsdag og gaver   

Vi har haft en fantastisk sjov, hyggelig og dejlig dag! Rigtig skønt!

Og det var to TRÆTTE piger der for et øjeblik siden blev lagt i seng.

Af far, mor og Celina fik Bianca :
Junior-seng
Bog : "Lotte's første dag i børnehaven"
Bog : "Lotte's børnehave-venner"
3 stk. Dvd'er : "Anna og Lotte" + "Chip & Chap" + "Kaj og Andrea".
En af bamserne fra "drømmehaven"
En hulla hop ring
Prinsesse-bog + penalhus med blyant, spidser, lineal, viskelæder og en saks.
Et par bukser, undertøj med "Cirkeline" + "klokkeblomst" og hår-pynt med Hello Kitty

Af oldemor og oldefar fik Bianca :
200 kr.

Af mormor fik Bianca :
Et kasse-apperat
En STOR bog - "Bamses store godnatbog"
Bukser, undertøj og en rygsæk fra "Mala"
Og så ALT det tøj som ses på billederne (noget brugt og noget nyt)

Vildt at hun udover alt dette også vil få gave fra sin morfar, farmor og farfar og fra sine tre fastre, når vi igen skal fejre fødselsdag næste weekend. Heldige, forkælede pigebarn!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

ooo

Hold nu op hvor har hun fået nogle fede ting!

Hun ser også ganske tilfreds ud med dagens høst.

Anmeld

24. september 2010

anna-jonas

Hold da ellers op....................hun har jo fået afsindigt mange gaver. Lækre ting......................og en strålende 3 årig.

Kh. Mette

Anmeld

24. september 2010

Milka

tillykke med den store pige, 3 år, wow!! virkelig fine gaver er det så første gang hun sover i åben seng i nat?

Anmeld

24. september 2010

MORJESPERSEN

Stort tillykke her fra os af, det ser jo ud til at have været en god fødselsdag.... og sikke menge flotte gaver hu har fået.... de lilla bukser med blomster fra pom de lux har amalie også, de er bare så søde på..... KNUS

Anmeld

24. september 2010

JustAnotherName

tillykke med den store pige, 3 år, wow!! virkelig fine gaver er det så første gang hun sover i åben seng i nat?

Ja, det er hendes ALLER FØRSTE nat uden tremmer for.
Og hun imponerer mig så meget! Hun er ikke stået op éen eneste gang.

Jeg listede mig lige til et lille smug-kig derind.....Og det så meget fredeligt ud
Jeg frygtede ellers lidt for at hun ville ligge i en seng PROPPET med legesager

Anmeld

24. september 2010

JustAnotherName

Metchen skriver:

Hold nu op hvor har hun fået nogle fede ting!

Hun ser også ganske tilfreds ud med dagens høst.

Tak.

Jamen hun blev meget glad. Og har været det heeele dagen 

Selv for de nyindkøbte blomster jeg havde med hjem (billede 1 og 2) - Der udbrød hun " Aaajjh, er det til MIG?" ...."Jaah, de er også til dig", svarede jeg. " Neiijhh, må jeg godt RØRE ved dem?", spurgte hun  ...Og så pillede hun forsigtigt ved dem, og sagde " Jeg ELSKER blomster" (hun elsker rigtig mange ting lige i tiden, hehe)

Og da hun pakkede bamsen fra "blomsterhaven" ud, sagde hun også " Haha, den skøre én. Jeg bliver meget glad for den ....Det er så ikke sikkert, at det er tilfældet, men det var da en sød gestus som tak for gaven, kan man sige.

Anmeld

24. september 2010

JustAnotherName

Anna-jonas skriver:

Hold da ellers op....................hun har jo fået afsindigt mange gaver. Lækre ting......................og en strålende 3 årig.

Kh. Mette

Ja, hun har bare fået SÅ mange FINE ting.
De bløde pakker glædede nok også moren noget mere end Bianca.
Men hun bliver ikke snydt, er jeg sikker på. Fastrene plejer gerne at købe sjove ting til hende. Så det ikke kun er tøj. Men jeg syntes det er SKØNT med alt det nye fine tøj til hende.

Anmeld

25. september 2010

JustAnotherName

Stort tillykke her fra os af, det ser jo ud til at have været en god fødselsdag.... og sikke menge flotte gaver hu har fået.... de lilla bukser med blomster fra pom de lux har amalie også, de er bare så søde på..... KNUS

Tak skal du have 

Ja, hun har fået rigtig meget fint tøj af min mor, og også rigtig meget tøj fra "pompdeluxe" ....en masse lækre nederdele.
Det er et super sødt sæt, det lilla. Og bukserne kan jo sagtens bruges for sig, sammen med andre trøjer.

Har du evt. et billede, hvor Amalie har sine på ?? 

Anmeld

25. september 2010

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Tak skal du have 

Ja, hun har fået rigtig meget fint tøj af min mor, og også rigtig meget tøj fra "pompdeluxe" ....en masse lækre nederdele.
Det er et super sødt sæt, det lilla. Og bukserne kan jo sagtens bruges for sig, sammen med andre trøjer.

Har du evt. et billede, hvor Amalie har sine på ?? 

Min egen computer er på værksted... så kunne kunne kun finde et foto hvor Laura pigen også var med, hun har dem så også på bare i en anden farve. Trøjen/kjolen de har på er samme mærke, den er også bare så god!!!! Glæder mig til at se billeder af de lækker pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.