Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ni-ko-li-ne skriver: altid sød og venlig :0) og har nogle skønne tvillinger.....
altid sød og venlig :0) og har nogle skønne tvillinger.....
Kommer altid med gode brugbare råd, i en pæn tone. Et virkeligt hjælpsomt og åbensindet menneske!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitty skriver: Kommer altid med gode brugbare råd, i en pæn tone. Et virkeligt hjælpsomt og åbensindet menneske!
Kitty er virkelig et varmt menneske...
SussieThyssen skriver: Åhh søde ven...jeg ville så gerne sige noget godt og smukt om dig...men jeg kender dig jo slet ikke..og jeg kan ikke se nogle billeder af dig.Og det er der rigtigt mange jeg ikke kan..for jeg aner intet om dem.Jeg havde også lyst til at gå med i tråden med det samme, men måtte vente, til der var en ledig, som jeg havde bemærket lidt af i skriverierne.Hvis de så bare havde et billede af sig selv på profilerne, men jeg kan da sige at jeg synes du har et yndigt barn, og så har barnet sikkert også en dejlig mor
Åhh søde ven...jeg ville så gerne sige noget godt og smukt om dig...men jeg kender dig jo slet ikke..og jeg kan ikke se nogle billeder af dig.Og det er der rigtigt mange jeg ikke kan..for jeg aner intet om dem.Jeg havde også lyst til at gå med i tråden med det samme, men måtte vente, til der var en ledig, som jeg havde bemærket lidt af i skriverierne.Hvis de så bare havde et billede af sig selv på profilerne, men jeg kan da sige at jeg synes du har et yndigt barn, og så har barnet sikkert også en dejlig mor
nej jeg tænkte også at det var lidt et sats at jeg var med.. hehe.. men tak for de søde ord.. du kan tro hun er dejlig.. ja.. og også hendes mor.. ;-)
Tulipan skriver: Har en super sød datter
Har en super sød datter
tak..
lauras*mor* skriver: tak..
Har et godt "motto" skrevet under sit profilbillede, som jeg tror er sandt Man skal værne om det man har, og glædes, i stedet for at misunde de andre! Det kommer man ikke så langt med!
kitty skriver: Har et godt "motto" skrevet under sit profilbillede, som jeg tror er sandt Man skal værne om det man har, og glædes, i stedet for at misunde de andre! Det kommer man ikke så langt med!
Er god til at holde humøret højt og se positivt frem af
duddi. skriver: Er god til at holde humøret højt og se positivt frem af
Elsker Zumba
Diana... skriver: Elsker Zumba
Tænker altid på andre Super sød person
lauras*mor* skriver: nej jeg tænkte også at det var lidt et sats at jeg var med.. hehe.. men tak for de søde ord.. du kan tro hun er dejlig.. ja.. og også hendes mor.. ;-)
Jamen så er alt jo lige som det skal være
TrineLærke skriver: Tænker altid på andre Super sød person
Er en stærk person...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128