Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tjuhl skriver: sendte baby Juhl dens allerførste strømper (og har desuden lovet læææækker middag en dag i kbh)
sendte baby Juhl dens allerførste strømper (og har desuden lovet læææækker middag en dag i kbh)
en skøn kvinde med masser af varme, humor og gode historier!! Du er en dejlig kvinde Trine!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
michella80 skriver: en skøn kvinde med masser af varme, humor og gode historier!! Du er en dejlig kvinde Trine!
humor?! siger DU!!!! du er et af de sjoveste mennesker jeg har mødt
Har stor tålmodighed (ihvertfald når hun skal køre i bil med mig hihihih)
har den fedeste måde at skrive indlæg på man får altid et smil på når man læser med
fisen skriver: Tequila...
Tequila...
Haha yeeer
TbCp skriver: Har stor tålmodighed (ihvertfald når hun skal køre i bil med mig hihihih)
Tjuhl skriver: humor?! siger DU!!!! du er et af de sjoveste mennesker jeg har mødt
Seriøst!?!?!? Tak! Ha ha ha
michella80 skriver: Seriøst!?!?!? Tak! Ha ha ha
Har den fantastiske Carla, og er i øvrigt meget støttende og sød, og har altid nogle rigtig gode råd og støttende ord, når man har behov for det.
taaaak hvor er du sød!!!! Så er det Camillas tur til roser
Dictes mor skriver: Har den fantastiske Carla, og er i øvrigt meget støttende og sød, og har altid nogle rigtig gode råd og støttende ord, når man har behov for det.
er flot hehe...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128