Symtomer ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. september 2010

oOmajseOo

Håber i kan hjælpe mig

Hvor hurtigt kunne i mærke symtomer på  jeres gravilitet ?? altså kvalme ømme bryster og sådan noget ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

kkk

Jeg tror egentlig at mine tidligste symptomer er en intuitiv fornemmelse

I slutningen af 4. uge - altså lige før testdagen - begynder jeg at få ligamentsmerter. Ømme bryster kom vist også ganske hurtigt første gang, men ikke anden, trejde og fjerde - venter stadig på dem denne gang:-) men et også kun 4+5 idag.

Kvalme får jeg typisk først i 7-8. uge...

Anmeld

24. september 2010

thilde-tusindfryd

Det er vist meget forskelligt, både fra kvinde til kvinde og fra graviditet til graviditet.

Jeg har været gravid to gange, og nu måske tredje gang, men har mærket det forskelligt hver gang. Jeg mærker som regel ret hurtigt noget, men er altid i tvivl, om det bare er almindelig cyklus gener, da jeg altid har haft lidt murren i underlivet nogle dage i de sidste 14 dage.

Denne her gang - hvis jeg altså er gravid (i så fald er jeg kun i uge 2) - har jeg ret hurtigt mærket uro i underlivet, menses lignende "smerter", men i kortere intervaller end normalt. Jeg er også ret træt og sover utrolig meget. Ømme bryster har jeg ikke endnu, men synes ind imellem, at jeg har lidt kvalme.

Forrige gang mærkede jeg ømme bryster ca. i 3-4 (fra ÆL).

Anmeld

24. september 2010

sarahb

2 dage før test dag, lå jeg og kastede op i stride strømme

Anmeld

24. september 2010

Moar2011

oOmajseOo skriver:

Håber i kan hjælpe mig

Hvor hurtigt kunne i mærke symtomer på  jeres gravilitet ?? altså kvalme ømme bryster og sådan noget ?? 

- ligamentsmerter fra 4+0 og har dem stadig.

5+0 begyndene ømme bryster..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.