Elizabeth var til lægen i dag... puha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. september 2010

Eliza/lykke

Så fik jeg svar på hvorfor min lille pige er så sur hele tiden.

I dag toppede det - og vi kørte til lægen med det samme. Hun har mega mange smerter i sine tarme. Hun får grød to gange dagligt, og det har stoppet systemet fuldstændigt.

Så hun har fået noget direkte op i tarmen, og kom af med alt der lå derinde. Så skal hun have 10 ml laktulose om dagen, og lige så snart at afføringen bliver vandet, kan vi skære ned. Hun skal fortsætte på grøden, når hun nu allerede har udskiftet måltiderne - men hvor er jeg lettet over at vide, hvorfor hun ingenting vil.

Så er det ikke mig, som er en dårlig mor.

Nu håber jeg, at jeg får min glade pige tilbage igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Ranarupta

Årh, den stakkels lille pige. 

Jeg er glad for at høre, at årsagen er fundet!

Hvordan har hun det nu?

Anmeld

24. september 2010

LinLin

Stakkels pige

Anmeld

24. september 2010

Eliza/lykke

Hun sov en hel time lige efter, hun kom af med alt det i tarmen. Så fik hun lidt grød med masser af frugtmos. Og så har hun set Teletubbies i 10 min, hvor hun bare var helt saglig.

Nu er det sengetid, og vi skal have en lille flaske at sove på.

Kryds fingre for, at hun sover hele natten, som hun plejer

Anmeld

24. september 2010

Mor til L&S

Det var dejligt at høre

Anmeld

24. september 2010

ZamanogDania

Puha det var godt at de fandt hurtigt ud af hvad der var galt med hende. Det kan være svært nogen gange. Jeg krydser fingre for hun sover igennem og bliver glad igen

Anmeld

24. september 2010

mor-til-vanessa

det var skønt.

håber hun snart får det bedre

Anmeld

24. september 2010

Tulle28

Åhh lille pus:-( Godt du tog hende til lægen!!

Anmeld

24. september 2010

serinasmor

alt det jeg kan for en hel nats søvn til jer

det var godt i tog til lægen .. stakkels lille pus .. så er der jo ikke noget at sige til at hun bare ikke vil noget som helst ... hvor må du være dejligt lettet nu

håber det bedste for jer ... og så må i hygge jer og rigtigt nyde jeres lille pige .. der med sikkerhed er mere glad .. hele weekenden

Anmeld

25. september 2010

Eliza/lykke

Tak for alle jeres svar

hun sov fra 20.00-07.15. Jeg håber også, at det går over. Lægen sagde, at vi skulle regne med en uge mere, hvor det ikke er særligt sjovt. Men så skulle det gerne vende.

Jeg synes jo også, at det var underligt, at den prut hun lavede var som ler - men SP sagde, at hendes mave allerede havde vendet sig til den nye mad????????????? Men det har den jo bare slet ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.