Den væreste dag EVER.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. september 2010

lion

Jeg sidder her og har super meget lyst til at græde, men kan ikke da Cassandra og Julius er vågen. Jeg ved hellere ikke om jeg ville holde op igen, hvis jeg først gik i gang.

I dag kl. 11 var Jacob, Julius og jeg på RIgshospitalet for at besøge min mor så er indlagt igen. Hun var så ikke til at få liv i dag hun sov og havde haft en dårlig morgen.

Kl. 13 tog vi fra sygehuset for at tage i BR på strøget for at købe et par julegaver i BR nu hvor der er 25 % på alle varer.

Kl. 14 ringer min søster til mig, da hun er på sygehuset for at hente mors bærbar. Hun ringede for at fortælle mig at de fra kl. 10-14 havde givet min mor ilt og at det ikk var blevet bedre og at hun havde vand i lungerne. Hun skulle til røngten lidt efter vi var gået.

Så Jørgen havde af lægerne fået af vide at nu var det tid, men de vidste ikke hvor længe der ville gå 1 dag? 1 mdr? det var an på hendes krop og på min mor.

Så jeg får så af vide midt på strøget at det er tid til at skal sige farvel til min mor, for nu kan de ikke gøre mere.

Jeg ved ikk hvad jeg skal gøre eller tænkte. Lige nu er det meste af familien på sygehuset og jeg tager derud i morgen og får sagt farvel og jeg elsker hende, og så må vi se om jeg kan klare mere, for jeg føler mig så tyndsligt.

Det væreste er at i onsdag havde hun det nogenlunde og vi skulle besøge hende alle sammen torsdag, hun blev så indlagt onsdag så vi fik kun set min stedfar. Jeg lovede så Cassandra at hun snart skulle se mormor.

Men som tingene er lige nu kommer hun aldrig til at se sin mormor igen. For jeg vil ikke ha hende med på sygehuset når min mor har det sådan, hun er nemlig ikke til stede. Hun sover og er væk selv hvis man kalder på hende.

Hvor ville jeg bare ønsker at jeg havde gjort nogen af de ting jeg ville noget før, men heldigvis ved min mor at vi alle 4 herhjemme elsker hende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

oo

ååååh Helene  hvor er det bare trist! du får et kæmpe her fra sydfyn

Anmeld

24. september 2010

lion

Tjuhl skriver:

ååååh Helene  hvor er det bare trist! du får et kæmpe her fra sydfyn

Mange tak.

Anmeld

24. september 2010

Ranarupta

Puh, det gør ondt at læse. 

Jeg er så ked af det på dine og familiens vegne, Helene.

Jeg sender også store, varme kram og en masse tanker 

Anmeld

24. september 2010

otlitrom

Hvor er det hårdt, Helene! Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal skrive...

I havde nok ventet det, men det gør det jo på ingen måde nemmere

Knus og varme tanker til dig og din familie!!

Anmeld

24. september 2010

TbCp

Åh nej Helene

Det er da bare slet ikke retfærdigt... hun er jo heller ikke ret gammel din mor

Jeg føler med dig og sender mine varmeste tanker!

Anmeld

24. september 2010

Vingummien

lion skriver:

Jeg sidder her og har super meget lyst til at græde, men kan ikke da Cassandra og Julius er vågen. Jeg ved hellere ikke om jeg ville holde op igen, hvis jeg først gik i gang.

I dag kl. 11 var Jacob, Julius og jeg på RIgshospitalet for at besøge min mor så er indlagt igen. Hun var så ikke til at få liv i dag hun sov og havde haft en dårlig morgen.

Kl. 13 tog vi fra sygehuset for at tage i BR på strøget for at købe et par julegaver i BR nu hvor der er 25 % på alle varer.

Kl. 14 ringer min søster til mig, da hun er på sygehuset for at hente mors bærbar. Hun ringede for at fortælle mig at de fra kl. 10-14 havde givet min mor ilt og at det ikk var blevet bedre og at hun havde vand i lungerne. Hun skulle til røngten lidt efter vi var gået.

Så Jørgen havde af lægerne fået af vide at nu var det tid, men de vidste ikke hvor længe der ville gå 1 dag? 1 mdr? det var an på hendes krop og på min mor.

Så jeg får så af vide midt på strøget at det er tid til at skal sige farvel til min mor, for nu kan de ikke gøre mere.

Jeg ved ikk hvad jeg skal gøre eller tænkte. Lige nu er det meste af familien på sygehuset og jeg tager derud i morgen og får sagt farvel og jeg elsker hende, og så må vi se om jeg kan klare mere, for jeg føler mig så tyndsligt.

Det væreste er at i onsdag havde hun det nogenlunde og vi skulle besøge hende alle sammen torsdag, hun blev så indlagt onsdag så vi fik kun set min stedfar. Jeg lovede så Cassandra at hun snart skulle se mormor.

Men som tingene er lige nu kommer hun aldrig til at se sin mormor igen. For jeg vil ikke ha hende med på sygehuset når min mor har det sådan, hun er nemlig ikke til stede. Hun sover og er væk selv hvis man kalder på hende.

Hvor ville jeg bare ønsker at jeg havde gjort nogen af de ting jeg ville noget før, men heldigvis ved min mor at vi alle 4 herhjemme elsker hende. 

Århh nej Helene

Ved ikke hvad jeg skal sige, andet end, du skriver bare til mig hvis du har brug for det, du ved hvor jeg er

Anmeld

24. september 2010

Barbamama

Åååh nej!!! Ej det er jeg bare så ked af at høre!!!! Åh det må være så hårdt altså!!!! Puha.... Sender dig det største knus....Ved slet ikke hvad jeg skal sige!

Anmeld

24. september 2010

JustAnotherName

Hvor er det barsk. Øv. Jeg føler så meget med dig, søde Helene.
SENDER DIG ET STORT TRØSTENDE KNUS 

Anmeld

24. september 2010

anna-jonas

Søde Helene...........

Det kom tidligere end ventet, at din mor blev så dårlig. Det gør mig ondt at høre, og jeg håber at din mor får lov at sove fredfyldt ind, velvidenede at i alle elsker hende.

Jeg sender dig et stort varmt knus

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.