Kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. september 2010

camillakrath

Så kom kvalmen - og opkastningerne. Ikke nok med det er jeg svimmel og bare rigtig utilpas, og har ligget i sengen siden igår! ÆV!

Kæresten har været væk siden mandag, så nu glæder jeg mig bare godt nok til at få lidt hjælp og omsorg herhjemme.

Selvom symptomerne nu virker overvældende og rigtig ubehagelig, så er jeg villig til at ligge med hovedet i toilettet, bare vores lille spir har det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Janni.

camillakrath skriver:

Så kom kvalmen - og opkastningerne. Ikke nok med det er jeg svimmel og bare rigtig utilpas, og har ligget i sengen siden igår! ÆV!

Kæresten har været væk siden mandag, så nu glæder jeg mig bare godt nok til at få lidt hjælp og omsorg herhjemme.

Selvom symptomerne nu virker overvældende og rigtig ubehagelig, så er jeg villig til at ligge med hovedet i toilettet, bare vores lille spir har det godt

Håber du snart får det bedre igen, jeg har heldigvis kun haft lidt kvalme som er gået over når jeg er kommet igang med dagens pligter. 

Det er håb forude.. Hold ud, du skal nok klare det 

Anmeld

24. september 2010

camillakrath

Årh det må være dejligt

Jeg er også sikker på at mit forsvinder meget snart

Anmeld

24. september 2010

AnneBJ

Jeg håber at du meget snart får det bedre! Det er lidt hårdt at være så ramt af symptomer - min kvalme er næææsten væk, og jeg er 14+5..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.