Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Melbek skriver: Tak skal du have.. Jeg laver en prøvekage på søndag, så der putter jeg den på. Jeg skulle jo gerne blive bedre og så kunne lave en pænere en eller to Hun skal fejres d. 6 okt. så er der lidt tid til endnu.. Hvor lang tid, kan sådan noget holde? ...
Tak skal du have.. Jeg laver en prøvekage på søndag, så der putter jeg den på. Jeg skulle jo gerne blive bedre og så kunne lave en pænere en eller to Hun skal fejres d. 6 okt. så er der lidt tid til endnu.. Hvor lang tid, kan sådan noget holde? ...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mariamiss6 skriver: I en lufttæt bøtte kunne den sagtens holde til den 6. oktober
I en lufttæt bøtte kunne den sagtens holde til den 6. oktober
hov - der skulle havde stået d. 16 okt
Melbek skriver: hov - der skulle havde stået d. 16 okt
iih hvor den flot, hvordan har du lavet den?
har prøvet at kikke i andre tråde men kan ikke helt finde rundt i det :b
Good work
Maggieh skriver: iih hvor den flot, hvordan har du lavet den? har prøvet at kikke i andre tråde men kan ikke helt finde rundt i det :b
Takker
I tråden "gode råd og ..." På sidste side findes en you tupe video og skabelonen til den
Baagøe skriver: Good work
Tak skal du have
Melbek skriver: Jeps.. med sved på panden og rystenden hænder, bevægede jeg mig ud i ukendt land og ville se om jeg nu kunne lave nogle af de flotte ting, jeg har set her inde.. Jeg er ved at øve mig til, jeg skal lave min dattes kage til hendes navnsgivningsfest og har lavet en sko.. Som jeg faktisk synes er ret godt lavet (min aller første ting)
Jeps.. med sved på panden og rystenden hænder, bevægede jeg mig ud i ukendt land og ville se om jeg nu kunne lave nogle af de flotte ting, jeg har set her inde..
Jeg er ved at øve mig til, jeg skal lave min dattes kage til hendes navnsgivningsfest og har lavet en sko.. Som jeg faktisk synes er ret godt lavet (min aller første ting)
Den er godt nok flot
MiKKeL'sMoR skriver: Den er godt nok flot
ihh.. tak Hvor er i søde alle sammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128