Nogen der har erfaring med Lene Hansson kost/livsstil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.176 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. september 2010

Loa

Har endelig besluttet mig for at der skal ske en ændring.... Ikke at vi er overvægtige eller noget herhjemme, men vi spiser ganske enkelt alt for usundt og alt for lidt varierende...

Jeg har læst Lene Hansson's Du bliver hvad du spiser, og kan egentlig godt lide mange af de ting og principper hun beskriver....

Men er der nogen der har erfaring med det? Eller andre gode råd....?

Er nemlig helt sprit ny på det her livsstilsændrings område, og ønsker ikke at kaste mig ud i noget jeg ikke kan følge.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Snefnug1984

Jeg har engang spist efter hendes principper og havde det i den periode rigtig godt. Jeg sov som en baby, var fuld af energi osv. Selvom jeg ikke skulle tabe mig, tabte jeg mig dog lidt, men det var ikke noget problem.

I straten gik det rigtig godt, men med tiden var frugt ikke længere nok for mig om morgenen og jeg begyndte at få hovedpine efter et par måneder. Så jeg stoppede igen, men det var det hele værd. Så GO FOR IT

Anmeld

24. september 2010

2babygirls

Loa skriver:

Har endelig besluttet mig for at der skal ske en ændring.... Ikke at vi er overvægtige eller noget herhjemme, men vi spiser ganske enkelt alt for usundt og alt for lidt varierende...

Jeg har læst Lene Hansson's Du bliver hvad du spiser, og kan egentlig godt lide mange af de ting og principper hun beskriver....

Men er der nogen der har erfaring med det? Eller andre gode råd....?

Er nemlig helt sprit ny på det her livsstilsændrings område, og ønsker ikke at kaste mig ud i noget jeg ikke kan følge.....

Vi købte hendes sund og slank på 12 uger tror jeg den hedder, og det var vildt lækkert mad, nogle af ingredienserne skiftede vi godt nok ud ( peberrod &nbsp men ellers så brugte vi som regel mest aftensmad opskrifterne.. det var lidt svært med middagsmaden, men det handler vel bare om hvor indstillet man er, og om man orker at lave den ekstra portion..

Held og lykke med det

Anmeld

24. september 2010

Loa

JordbærBlomst skriver:

Jeg har engang spist efter hendes principper og havde det i den periode rigtig godt. Jeg sov som en baby, var fuld af energi osv. Selvom jeg ikke skulle tabe mig, tabte jeg mig dog lidt, men det var ikke noget problem.

I straten gik det rigtig godt, men med tiden var frugt ikke længere nok for mig om morgenen og jeg begyndte at få hovedpine efter et par måneder. Så jeg stoppede igen, men det var det hele værd. Så GO FOR IT

Netop energien er den jeg selv eftersøger......

Og det med udelukkende frugt om morgenen tror jeg også jeg kombinere med noget andet sundt der nok mætter lidt mere....

Men tak for svar.....

Anmeld

24. september 2010

Loa

Tina&Martin skriver:

Vi købte hendes sund og slank på 12 uger tror jeg den hedder, og det var vildt lækkert mad, nogle af ingredienserne skiftede vi godt nok ud ( peberrod &nbsp men ellers så brugte vi som regel mest aftensmad opskrifterne.. det var lidt svært med middagsmaden, men det handler vel bare om hvor indstillet man er, og om man orker at lave den ekstra portion..

Held og lykke med det

Lyder godt..... Syntes nemlig også flere af opskrifterne lyder som noget jeg sagtens kunne spise..... (Og jeg er ellers meget kræsen)

Tak for svar

Anmeld

24. september 2010

Snefnug1984

Loa skriver:

Netop energien er den jeg selv eftersøger......

Og det med udelukkende frugt om morgenen tror jeg også jeg kombinere med noget andet sundt der nok mætter lidt mere....

Men tak for svar.....

Ja god ide.. jeg begyndte at spise lidt müsli med rismælk.. meeen det gik jeg hurtigt fra igen.. adrr rismælk så go gammeldags komælk til mig.. hehe..

Anmeld

24. september 2010

mom <3

Hejsa Min veninde spiser helt og aldeles efter principperne - og siger, at hun aldrig har haft det bedre ! Hun er ret dedikeret... og det tror jeg, at man skal være i starten, indtil nogle af principperne og opskrifterne ligger på rygraden Held og lykke

Anmeld

24. september 2010

Loa

mille:) skriver:

Hejsa Min veninde spiser helt og aldeles efter principperne - og siger, at hun aldrig har haft det bedre ! Hun er ret dedikeret... og det tror jeg, at man skal være i starten, indtil nogle af principperne og opskrifterne ligger på rygraden Held og lykke

Det er super at hører det virker for os helt almindelige mennesker......

Jeg kan sagtens droppe det med at blande kød og pasta/kartofler, gad bare ikke gøre det hvis det ikke havde nogen virkning.....

Men super, tak for svar....

Anmeld

24. september 2010

mom <3

Loa skriver:

Det er super at hører det virker for os helt almindelige mennesker......

Jeg kan sagtens droppe det med at blande kød og pasta/kartofler, gad bare ikke gøre det hvis det ikke havde nogen virkning.....

Men super, tak for svar....

Hun startede faktisk, fordi hun havde fået lidt uren hud og fordi hun vejede et par kilo for meget.

Og som sagt; hun er begejstret!
Og jeg synes også, man kan se og mærke det  på hende...

Anmeld

24. september 2010

Loa

mille:) skriver:

Hun startede faktisk, fordi hun havde fået lidt uren hud og fordi hun vejede et par kilo for meget.

Og som sagt; hun er begejstret!
Og jeg synes også, man kan se og mærke det  på hende...

Lyder virkelig godt.....

Så glæder jeg mig til at komme igang.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.