Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
det røde er rigtig fint
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loa skriver: Har stemt rødt, da jeg syntes det brune er for almindeligt til dig, det blonde får dig til at se lillepige agtig ud, men det røde klær dig rigtig godt, og giver dig lidt kant.....
Har stemt rødt, da jeg syntes det brune er for almindeligt til dig, det blonde får dig til at se lillepige agtig ud, men det røde klær dig rigtig godt, og giver dig lidt kant.....
kunne ikke sige det bedre selv ..
Lone H. skriver: Rød eller brunt er pænest til dig, sys ikk det blonde gør noget godt for dit ansigt hvorimod dine øjne bliver fremhævet af den brune og røde - men det er bare min mening
Rød eller brunt er pænest til dig, sys ikk det blonde gør noget godt for dit ansigt hvorimod dine øjne bliver fremhævet af den brune og røde - men det er bare min mening
Lige mine ord
Helt enig
SoffiLine skriver: Synes helt klart det røde er pænere, men jeg ville vælge en mere RØD farve Så der kommer knald på Tror det ville se fedt ud til dig
Synes helt klart det røde er pænere, men jeg ville vælge en mere RØD farve Så der kommer knald på Tror det ville se fedt ud til dig
har haft en der er mere knald på tror bare det er lidt for meget
Zafir skriver: Naturligvis rødt hår Jeg er en SUCKER for rødt hår hehe... Også derfor jeg selv har farvet henna, siden jeg var 13 år Men det klæder dig rigtig meget. Hvis det ikke skulle være rødt, stemmer jeg for blond. Hvad er din naturlige?
Naturligvis rødt hår Jeg er en SUCKER for rødt hår hehe... Også derfor jeg selv har farvet henna, siden jeg var 13 år
Men det klæder dig rigtig meget.
Hvis det ikke skulle være rødt, stemmer jeg for blond.
Hvad er din naturlige?
normalt har jeg lyserbrunt
nynne-l skriver: har haft en der er mere knald på tror bare det er lidt for meget
Holy shit det er flot til dig!
Synes piger med knald rødt hår er frække at se på & det er kun ment som en kompliment! Ser virkelig godt ud!
nynne-l skriver: kan ikke finde ud af hvad for en hårfarve jeg vile have har gået og tænkt og tænkt og kan bare ikke finde ud af det nr 1 er det mig med det røde hår nr 2 med brunt nr 3 med blondt hår
kan ikke finde ud af hvad for en hårfarve jeg vile have har gået og tænkt og tænkt og kan bare ikke finde ud af det
nr 1 er det mig med det røde hår
nr 2 med brunt
nr 3 med blondt hår
Jeg synes det røde klær dig Du kan jo også ekperimentere lidt med en hidsig rød:p
Jeg har stemt rød - synes du ser rigtig kæk ud med den farve
K.h. Linda
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128