Øv den var negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. september 2010

Pige1984

Ja jeg tog en test her til morgen men den var negativ 

Men jeg prøver søndag igen for jeg skal jo først teste mandag men prøver lige søndag 

Jeg har jo haft symptomer de sidst 5 dage hvor jeg har været oppe og tisse og når jeg har lagt min igen har det gjord ondt og fik kvalme og jeg har være meget oppustet. Men jeg har ikke tisset i nat. 

Håber den er der søndag eller mandag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Happiness

Øv øv. Men hvis du først kan teste mandag, så kan det jo være den er der alligevel

Har selv rigtig mange symptomer. Kvalme, hovedpine, rumlen og små niv i maven. Men kan først teste d. 30 (men kommer nok til at teste et par gange inden )

Krydser fingre for den er der for dig!

Anmeld

24. september 2010

Minmio

Det skal du ik være ked af, første dagng jeg var gravid testede jeg positiv først 2 uger efter min mens var udeblevet.

Jeg testede og testede der hjemme dag efter dag da min mens udeblev i ca 14 dage, til sidst tog jeg til lægen for at finde ud af om jeg måske fejlede noget siden jeg ikke fik min mens, hun lavede en test og sagde "det er da fordi at du er gravid min pige" med et stort smil.

Jeg spurgte hende også flere gange om hun nu var HELT sikker, men den var god nok jeg fik en lille pige 8 mdr efter.

Så du kan nå det endnu, jeg plejer at få ondt i brysterne og er MEGET tørstig før testen overhovedet viser noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.