Start på fertilitetsbehandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. september 2010

Fleur07

Hey

Er så heldig at vi skal til samtale på tirsdag hos en fertilitetslæge. Glæder mig bare så meget. Vi har en dreng i forvejen som er lavet på helt naturligvis. Men pga manden har muskelsygdom har vi valgt ikke at tage en chance til. Så vi skal have en donor.

Er bare så bange for at jeg håber alt for meget og det så vil tage tid før der er gevinst, men sådan er det vel.

Men jeg er lidt i tvil om noget. Vi skal til samtale tirsdag jo, men skal man så vente til man får næste gang man får sin mens med at gå i gang med at insimenere? Eller kan man gøre det så snart næste ægløsning er der? Nogen som ved noget om dette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

oo

du skal nok vente til næste mens cyklus, fordi de muligvis vil have dig på nogle hormoner

forresten, kan de ikke lave ICSI når nu din mand har en sygdom? Min svoger har Huntingtons Chorea og der er de blevet tilbudt ICSI (altså ægsortering) for at undgå at et evt barn får sygdommen. Der er 50% chance for at give Huntongtons Chorea videre.

Held og lykke i hvert fald

Anmeld

24. september 2010

Fleur07

Arh øv, for jeg har min mens nu så kunne være fedt hvis det kunne starte allerede, nå men sådan er det jo.

Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig ved om alle de forskellige muligheder der er.  Men vi må se hvad lægen anbefaler. havde/har håber på at undgå alt for meget med hormon indsprøjtninger osv, men nu må vi se.

Tak for det

Anmeld

24. september 2010

Sunflower

Hejsa, velkommen til

Umiddelbart vil jeg også tro at du skal vente til næste cyklus, desværre. Men på den anden side, hvis du selv danner æg og alt er fint så er jeg da ikke sikker på at du skal have hormonbehandling? Du skal nok have en ÆL sprøjte så de er sikre på hvornår du har ÆL...

Ej jeg ved faktisk ikke noget om det, det er jo forskelligt fra kvinde til kvinde. Jeg får selv både hormoner og ÆL sprøjte, men jeg har PCO, så derfor

Jeg håber I bliver klogere på det, på tirsdag

Held og lykke i hvert fald

Anmeld

24. september 2010

Fleur07

Jo mange tak.

Ja jeg håber da man bliver mere afklaret når det er. Det ved jo ligesom hvordan det hele fungere

Anmeld

28. september 2010

Fleur07

Så er jeg blevet klogere. Nu skal jeg vente på at jeg skal have scannet æggestokken for om der er fri passage. det skal være på 10. dagen og det er i denne uge så enten skal det gå super hurtigt eller også skal vi vente til næste gang mens er på besøg. Og så kan vi komme igang.

Jubii

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.