Erfariner Flip in extension??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.075 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. september 2010

SHERO

Ville bare lige høre om der er nogen her der har erfaringer med det, gode som dårlige?

http://www.youtube.com/watch?v=IZwNcdmy3Nc

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

SoffiLine

Hvad betyder flip in? 

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

okay rimeligt vildt ser mega nemt ud

Anmeld

24. september 2010

SHERO

SoffiLine skriver:

okay rimeligt vildt ser mega nemt ud

Jahh det ser nemlig super let ud, men er bare lidt nervøs for det "glider" op, ville jo ikke være så fedt... Har set man kan købe det på trendsale, men vil ikke bruge pengene hvis det er ikke dur ordentlig. :-)

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

Tullen85 skriver:

Jahh det ser nemlig super let ud, men er bare lidt nervøs for det "glider" op, ville jo ikke være så fedt... Har set man kan købe det på trendsale, men vil ikke bruge pengene hvis det er ikke dur ordentlig. :-)

det samme her, men hvad koster det ? er det dyrere end andre extentions ?

Anmeld

24. september 2010

SHERO

SoffiLine skriver:

det samme her, men hvad koster det ? er det dyrere end andre extentions ?

hende der sælger på trendsale tager 599 for 40 cm, og 699 for 50 cm.... :-) Så det er lidt dyrt synes jeg...

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

Tullen85 skriver:

hende der sælger på trendsale tager 599 for 40 cm, og 699 for 50 cm.... :-) Så det er lidt dyrt synes jeg...

ja det er faktisk rimelig dyrt synes jeg også 

før der brugte jeg dem med clips og det er fandme godt synes jeg

Anmeld

24. september 2010

quar20

Hmm.. Nu er jeg nok til skeptisk..!

men jeg har arbejdet med Microringe, lim og clips..!!

tror simpelthen ikke på at det "elastik" kan holde til hvis man så sætter det op..  Jeg tror det er spild af penge..!! Men det er min mening..!

Jeg har haft både, micro-ringe, lim, clips og fletningsmetoden og jeg kan virkelig kun bruge clips, som desuden også er møg nemt..!! Microringe har tildens til at få håret til at lave knuder omkring ringen og den næste ring, også er dit hår ødelagt.. Lim skal man bare holde sig fra syntes jeg..! Fletning ødelægger også dit eget hår mere eller mindre..!

Syntes du sku bruge clips hvis du gerne vil have extensions..!  Nemt at tage ud og clipse i igen, nemt at redde og gøre pænt uden det er i håret, det beskader ikke dit eget hår mere end når du bruger en hårnål, og samtidig kan du jo selv vælge de dage hvor du har lyst til extensions eller ej..!!

Anmeld

24. september 2010

maria_wlt

Lige så nemt de kan taget ud lige så nemt falder de vel også ud når det ikke er meningen...

Anmeld

24. september 2010

quar20

Jeg har altid brugt I care for you.. Det er en Butik i Randers som også har en hjemmeside.. prøv at søg på google..!! Hun er faktisk billig, og det er rigtig go kvalitet.. Nu har jeg altså haft mine clips i snart 1½ år og det er stadig rigtig pænt, og det kan ikke ses at jeg har brugt det..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.