Jeg er i dag 34+2 og har en del mens smerter, men det er ikke en konstant smerte, men sådan noget der kommer og går, det gør ikke vildt ondt som veer, og sidder kun foran i maven.
Udover det er jeg simpelhen så træt, har ingen energi og kunne bare sove dagen væk, sådan har det været i et par dage nu
orker bare nada.
Jeg har ikke rigtig sovet ordenligt i de sidste par nætter, men meget uroligt, som om jeg ikke rigtig kan finde ro
Har fået en hel del udflåd som er hvidligt og med lidt slim i (rimlig ulækkert)
Har næsten ingen appetit, hvilket slet ikke ligner mig da jeg under hele denne graviditet har kunne spise nonstop
synes også jeg har fået lettere kvalme (ikke som i starten af graviditeten, men bare sådan en lille smule)
Har haft plukveer siden tidligt i graviditeten, og de er der selvfølgelig stadig og nogle af dem går helt om i ryggen (lidt ala rigtig veer) de bliver selvfølgelig værre jo tættere jeg kommer på fødslen.
Tror i det er tegn på snarlig fødsel eller er det helt normal her sidst i graviditeten?
Jeg har ikke haft det sådan da jeg ventede min søn tilbage i 2003 og heller ikke da jeg ventede min datter i 2009.
Anmeld