Kan kun sige, at jeg føler med både dig og dem nedenunder.
Har selv været en af dem "nedenunder" og det er bare så forbandet irriterende, at alt gå lige igennem loft, rør og det hele.
Men jeg har også selv haft børn og ved at de larmer´uanset om man så binder dem fast til stolen LOL
Har I faste tæpper på gulvene? Det kan altså godt afbøde en del af støjen både nedefra og op og omvendt.
Men som der bliver sagt, så har man selv valgt at bo i lejlighed, og der er bare byggerier, hvor alt går lige igennem, om man så lusker en prut, kan det høres ned til underboen 
Men jeg har også lagt mærke til at børn ofte får lov til at larme unødigt meget. Når mine børnebørn kommer her, må jeg da tit holde et lille foredrag om, at man altså ikke skal hoppe, brage, trampe og råbe som de gør, men at man godt kan gå stille og roligt, og tale normalt. Dette gælder især børnehavebørn.
Mine egne unger har aldrig selv fået lov til at fare rundt og trampe og larme, det har de kunnet gøre udenfor, og igen med visse begrænsninger, for råben og skrigen er ikke nødvendigt i overdreven grad.
Vel har børn meget energi, men den behøver ikke blive kanaliceret ud på den måde 
Men som sagt, jeg kan godt forstå I overvejer at flytte, det ville jeg nok også gøre.

Kærligst
Sussie
Anmeld