Så er det imorgen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

lauras*mor*

SoffiLine skriver:

Kan de godt se det så? Overvejer nemlig selv at få en kønsscanning, fordi jeg ikke kan vente til MD

Men held og lykke med imorgen

Jeg var til 3d da jeg var 16+1 og det var meget tydeligt at se det skulle blive en pige..

som jm sagde.. "ellers er det den mindste tap i hele verden hehe"

havde også en veninde der også fik kønnet af vide 16+1..

så go for it..

til trådstarter: det bliver super spændende at få kønnet af vide.. og vil sige som de andre.. selvfølgelig er der ikke noget galt.. selvom det kan være forbandet svært at tro på (specielt med den bagage), så må man være standhaftig og gøre alt hvad man kan for at få de negative tanker væk.. jeg var også skide hamrende nervøs og det er til trods for jeg ikke har oplevet noget nær dig.. nervøsiteten hænger bare ved lige så snart man har knyttet sig til et andet menneske.. ingen af os vil miste og det er noget af det i livet der gør aller mest ondt.. Jeg er sikker på alt er i den skønneste orden og du får lov at se det smukkeste barn inde i sin dejlige og varme hule bare ligger og råhygger... :-) jeg krydser alligevel for dig, og håbeer du kan mærke trygheden omfavne dig så du får slappet af inden din dejlige baby kigger ud og du kigger ind imorgen.. :-)  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Kløver

Sabina92 skriver:

det er forfærdeligt  at have det sådan s;

- Jeg ved faktisk ikke om vi får en med hjem, havde jeg slet ikke tænkt over

ja så sender også lige ekstra klem med på vejen, og skal nok krydse fingre, men er overbevist om at i vil få en helt fantastisk og vidunderlig oplevelse i morgen

Du kan jo undersøge hvad de gør på dit scanningsted, men hvor jeg bliver scannet er det med i prisen at man hver gang får billeder med, både på papir og cd og en dvd med speak, på nær en tryghedsscanning som er billigere, der får man kun billeder, ellers skal man bestille en alm scanning som vist koster 100 kr mere eller sådan noget.

Men ja jeg synes den dvd er det hele værd, og tror også det vil blive sjovt for dne lille når den engang bliver større, og selv kan se sig selv ligge og plaske rundt inde i mors mave

Anmeld

24. september 2010

Mka

SoffiLine skriver:

Kan de godt se det så? Overvejer nemlig selv at få en kønsscanning, fordi jeg ikke kan vente til MD

Men held og lykke med imorgen

Alle de steder jeg tjekkede på nettede om kønscanning, der stod at man skulle være 17 fulde uger før man kunne se hvad det bliver. Vi kunne nemlig heller ikke vente Så vi fik det 17+3.

Anmeld

24. september 2010

Sabina92

lauras*mor* skriver:

Jeg var til 3d da jeg var 16+1 og det var meget tydeligt at se det skulle blive en pige..

som jm sagde.. "ellers er det den mindste tap i hele verden hehe"

havde også en veninde der også fik kønnet af vide 16+1..

så go for it..

til trådstarter: det bliver super spændende at få kønnet af vide.. og vil sige som de andre.. selvfølgelig er der ikke noget galt.. selvom det kan være forbandet svært at tro på (specielt med den bagage), så må man være standhaftig og gøre alt hvad man kan for at få de negative tanker væk.. jeg var også skide hamrende nervøs og det er til trods for jeg ikke har oplevet noget nær dig.. nervøsiteten hænger bare ved lige så snart man har knyttet sig til et andet menneske.. ingen af os vil miste og det er noget af det i livet der gør aller mest ondt.. Jeg er sikker på alt er i den skønneste orden og du får lov at se det smukkeste barn inde i sin dejlige og varme hule bare ligger og råhygger... :-) jeg krydser alligevel for dig, og håbeer du kan mærke trygheden omfavne dig så du får slappet af inden din dejlige baby kigger ud og du kigger ind imorgen.. :-)  

Årh hvor er du altså søde, jo flere krydsede fingre jo bedre. Kan slet ikke takke jer nok for den gode støtte i giver mig

Anmeld

24. september 2010

Sabina92

Maja84 skriver:

ja så sender også lige ekstra klem med på vejen, og skal nok krydse fingre, men er overbevist om at i vil få en helt fantastisk og vidunderlig oplevelse i morgen

Du kan jo undersøge hvad de gør på dit scanningsted, men hvor jeg bliver scannet er det med i prisen at man hver gang får billeder med, både på papir og cd og en dvd med speak, på nær en tryghedsscanning som er billigere, der får man kun billeder, ellers skal man bestille en alm scanning som vist koster 100 kr mere eller sådan noget.

Men ja jeg synes den dvd er det hele værd, og tror også det vil blive sjovt for dne lille når den engang bliver større, og selv kan se sig selv ligge og plaske rundt inde i mors mave

mange mange mange tak, kan slet ikke beskrive hvor taknemlig jeg er for jer (: der står ikke rigtig noget derinde om det. Jeg så bare kønsscaningen og sagde ja den snupper jeg

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

Mka skriver:

Alle de steder jeg tjekkede på nettede om kønscanning, der stod at man skulle være 17 fulde uger før man kunne se hvad det bliver. Vi kunne nemlig heller ikke vente Så vi fik det 17+3.

Tusind tak for det, så det lige før jeg kan vente til MD & spare de penge

Anmeld

24. september 2010

Mka

SoffiLine skriver:

Tusind tak for det, så det lige før jeg kan vente til MD & spare de penge

Smil hvis man kan vente, vi kunne ikke vente til misdannelsescanning hvor jeg er 20+3 så vi måtte bruge de penge. Selvom at det jo kun er 3 uger

19+ 4

Anmeld

24. september 2010

SoffiLine

Mka skriver:

Smil hvis man kan vente, vi kunne ikke vente til misdannelsescanning hvor jeg er 20+3 så vi måtte bruge de penge. Selvom at det jo kun er 3 uger

19+ 4

tror heller ikke jeg kan vente.

Anmeld

24. september 2010

Sabina92

SoffiLine skriver:

tror heller ikke jeg kan vente.

Hehe nej det er ret svært man vil helst gerne se den lille hele tiden (:

Anmeld

24. september 2010

KajaHH

Sabina92 skriver:

Ja møg nervøs, hvornår begyndte du at nyde det?

- Tak for din krydsede fingre,  lige hvad man har brug for i den her tid

Nu er jeg desværre ikke den rette at spørge hvornår jeg startede med at nyde mine graviditeter, for min krop dur ikke til at være gravid, men ca de første 5 måneder nød jeg det, og så var det også det, desværre.

Men skal jeg være helt ærlig så nød jeg det faktisk lidt hele tiden, bare det at mærke liv, det at man selv går og nusser ens mave og snakker med den lille, det at man går og kalder det lille væsen inde i en et øgenavn, når faderen til barnet snakker med barnet, nusser maven og synger for den lille, ja det har jeg faktisk nydt siden farezonene var overstået...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.