Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Et kæmpe kæææææmpe stort tillykke med de 3 år idag!!!!
Håber du får en fantastisk dag og bliver fejret og forkælet af mor, far og lillesøster!
Et kæmpe knus fra Liva og hendes mor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke smukke tøs
neeeiii TILLYKKE til en meget stor pige - 3 år, der er man altså for alvor STOR
Søde, skønne, kageglade, glade, smilende, sjove Bianca du ønskes et KÆMPESTORT tillykke med din 3-års fødselsdag! Jeg håber du får en fantastisk dejlig dag med hygge, gaver og kage!! Jeg er ganske sikker på, at mor, far og lillesøster nok skal forkæle dig!!
Tillykke Bianca. Så er det forkælelsestid ud over alle grænser. Og hvor har du været en sød pige for vejret er helt fantastisk allerede fra morgenstunden!!!! Skønt! Du ønskes en dejlig dag med hele din skønne familie
Tillykke med fødselsdagen smukke prinsesse Bianca.
Håber du får en vidunderlig dag med familien.
Rigtig hjertelig tillykke,søde smukke pige.Håber du får en dejlig dag med din familie
Kære smukke Bianca-pigen
Et STORT TILLYKKE med din 3 års fødselsdag. Håber du får en rigtig hyggelig dag med masser af gaver og forkælelse.
Kys og kram fra Niklas Emil og hans mor.
Guuuuud 3 år!!! Wow, kæmpe stort tillykke. Jeg håber, at det bliver en helt fantastisk fødselsdag!
Stort tillykke med fødselsdagen søde bianca.
Håber du får en fantastisk dag dag med mSSer af og en masse du har fortjent en vidunderlig dag med din familie..
fødselsdags hilsner fra Valdemar og Gitte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128