I min fødselsdagsgave gemte der sig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. september 2010

smokin

Tak til de tøser der har besværet sig ind i min gæstebog og skrevet tillykke idag! Det betyder RIGTIG meget.

Har haft en rigtig dejlig dag, og i følge vejret været en artig pige og har leveret solskin denne efterårsdag HELE dagen... SKØNT!!!

Min dejlige dejlige kæreste har købt det eneste jeg ønskede mig sådan rigtigt, et videokamera til håndtasken så jeg kan filme alt og alle jeg møder på min vej - Malous navngivning og ikke mindst vores drømmerejse om halvanden måned til den anden side af jorden..

Oveni hatten fik jeg det mest fantastiske kort, som herren bedyrede han havde brugt 40 minutter på at skrive. Med en tekst så sød at jeg sad kl.08 imorges med tårer i øjnene..

Og I kan da lige se hvor dejlig en kæreste OG barn jeg har

Stor hilsen fra,

"Fødselsdagsbarnet"

http://www.youtube.com/watch?v=MrIdo3oW_oY

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Becks

Zette skriver:

Tak til de tøser der har besværet sig ind i min gæstebog og skrevet tillykke idag! Det betyder RIGTIG meget.

Har haft en rigtig dejlig dag, og i følge vejret været en artig pige og har leveret solskin denne efterårsdag HELE dagen... SKØNT!!!

Min dejlige dejlige kæreste har købt det eneste jeg ønskede mig sådan rigtigt, et videokamera til håndtasken så jeg kan filme alt og alle jeg møder på min vej - Malous navngivning og ikke mindst vores drømmerejse om halvanden måned til den anden side af jorden..

Oveni hatten fik jeg det mest fantastiske kort, som herren bedyrede han havde brugt 40 minutter på at skrive. Med en tekst så sød at jeg sad kl.08 imorges med tårer i øjnene..

Og I kan da lige se hvor dejlig en kæreste OG barn jeg har

Stor hilsen fra,

"Fødselsdagsbarnet"

http://www.youtube.com/watch?v=MrIdo3oW_oY

Fed gave søde.. Skøn mand du har dig 

Men man kan ikke se dit klip, det er spærret 

Anmeld

23. september 2010

smokin

Tutter skriver:

Hmmm prøv at kopier adressen direkte i et nyt vindue ?

Ja han er helt og aldeles perfekt. Og tusind tak for din besked i min gæstebog, jeg kunne af mærkelige årsager ikke skrive i din?

Anmeld

23. september 2010

dorthemus

SKØØØØN gave Zette..og ja tak for det gode vejr

Anmeld

23. september 2010

roenlund

nope den virker ikke

Anmeld

23. september 2010

Becks

Zette skriver:

Ja han er helt og aldeles perfekt. Og tusind tak for din besked i min gæstebog, jeg kunne af mærkelige årsager ikke skrive i din?

Prøver jeg lige..

Åh, det kunne være fordi vi ikke er venner herinde, det er vist kun venner der kan se min profil i think

Anmeld

23. september 2010

Becks

Zette skriver:

Virker stadig ikke, den skriver den er privat

Anmeld

23. september 2010

smokin

Tutter skriver:

Kan se den var privat af en eller anden årsag.... nu er den offentlig... virker lortet nu? (lystrer skal den squ!!!!)

Anmeld

23. september 2010

smokin

roenlund skriver:

nope den virker ikke

tror den virker nu... har i hvert fald rettet at den var privat...

Anmeld

23. september 2010

Becks

Zette skriver:

Kan se den var privat af en eller anden årsag.... nu er den offentlig... virker lortet nu? (lystrer skal den squ!!!!)

Jah 

Hvor er de søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.