"Av for saaaatan"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. september 2010

Ida.

Annika er begyndt, at sige "av for saaaatan", når hun slår sig...så ser man pludselig sig selv i et blændende klart lys  prøvede så at lære hende, at det altså hed "av for pokker" - det blev så til "av for kokker" som jeg jo så ikke kunne lade være med at grine af...og tænke om det nu var bedre end "av for saaatan"...

Hun siger også "Kæft det regner" eller "kææft det koldt"

Pokkers altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

msax

hi hi, ja man skal vaske sin mund med sæbe så de kære små ikke lærer alt for mange ukvemsord...

Anmeld

23. september 2010

Skouboe

De unger altså..

Freja render rundt og siger "fusser moar" - Fusker mor fordi det render manden rundt og siger.

Anmeld

23. september 2010

Ida.

Skouboe skriver:

De unger altså..

Freja render rundt og siger "fusser moar" - Fusker mor fordi det render manden rundt og siger.

Men det lyder da nuttet andre ved jo ikke, det betyder fusker

Anmeld

23. september 2010

Skouboe

idamaria83 skriver:

Men det lyder da nuttet andre ved jo ikke, det betyder fusker

Det lyder helt vildt sødt

Hun har også hørt mig kalde Silja for Nulle, så hver gang hun ser hende lyder det "Haaaai Lulle" 

N er stadigt lidt besværligt.

Anmeld

24. september 2010

oo

haha!! hvor er det godt, mand, jeg kan godt huske da Carla gentog ALT hvad jeg sagde...det gik op for mig, at jeg siger mange mærkelige lyde som slet ikke er ord når jeg snakker

Carla lærte så, at det hed "av for søren" - hvilket resulterede i, at hun sagde "av for søren - hvor er Onkel Søren?" hver gang hun slog sig

Anmeld

24. september 2010

Barbamama

Ups!!! Ikke så godt. Carla kommer også til at bande som en havnearbejder hvis jeg ikke får lært et andet sprogbrug. Men jeg har allerede haft spejlet oppe i hovedet for jeg siger åbenbart meget: EEEJ SE Carla, hvad er det?". Så Carla siger eeeej se! Hi hi

Anmeld

24. september 2010

anna-jonas

UPS............ Anna siger også "Av for satan".............må vist hellere kigge lidt på sproget herhjemme også.

Knus Mette

Anmeld

24. september 2010

lion

idamaria83 skriver:

Annika er begyndt, at sige "av for saaaatan", når hun slår sig...så ser man pludselig sig selv i et blændende klart lys  prøvede så at lære hende, at det altså hed "av for pokker" - det blev så til "av for kokker" som jeg jo så ikke kunne lade være med at grine af...og tænke om det nu var bedre end "av for saaatan"...

Hun siger også "Kæft det regner" eller "kææft det koldt"

Pokkers altså

Hvor sødt og alligevel ikke.

Jeg ved godt at man skal være sin mund, jeg var ved at sige forpulede læge nede i vuggestuen i dag, fik taget mig selv i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.