Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hehe.. Har også samme problem, og var også ved at blive sindsyg fordi jeg troede det var mit net der drillede...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så det godt i har baby hehe
michella88 skriver: Er jeg den eneste der ikke kan komme ind på facebook siden eller..? den bliver ved med at skrive : Service unable Bliver sku sindsyg snart
Er jeg den eneste der ikke kan komme ind på facebook siden eller..? den bliver ved med at skrive : Service unable
Bliver sku sindsyg snart
Du er ikke den eneste.. Jeg har prøvet siden kl. 21 og kan stadig ikke komme på...
Jeg kan heller ikke så nu går jeg i seng i stedet for
Sov dejligt alle sammen
MoarJ skriver: Du er ikke den eneste.. Jeg har prøvet siden kl. 21 og kan stadig ikke komme på...
Ja synes godt nok det er længe den har været nede siden De plejer da ikke at "opererer" SÅ længe..
Jeg kan stadig ikke komme på, så det er længe de er i gang :/
nej jeg kan heller ikke logge ind /:
skriver jeres også sådan... ???
The server is temporarily unable to service your request. Please try again later.
Reference #11.3eddd7c3.1285275601.116afec8
Pia. skriver: skriver jeres også sådan... ??? The server is temporarily unable to service your request. Please try again later. Reference #11.3eddd7c3.1285275601.116afec8
Jep, der står nøjagtig det samme..
Trolde_mor skriver: Jep, der står nøjagtig det samme..
Det er godt nok mærkeligt... og det har stået på længe nu ? det har jeg aldrig prøvet før... ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128