Fætter br er hermed tømt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.801 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. september 2010

Malene84

Haaaaiiii tøser,

ååååhhh gud... hvorfor laver fætter BR nu et tilbud sidst på måneden - det er sgu da herre ondt  Er jeg den eneste der er gået helt amok i dag med 25% rabat. har fået købt alle julegaverne til drengene og til familiens små børn!!! hahaha. har aldrig været så tidligt ude, men det føles nu rigtig godt, når man har sparet så mange penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

B&J

Malene84 skriver:

Haaaaiiii tøser,

ååååhhh gud... hvorfor laver fætter BR nu et tilbud sidst på måneden - det er sgu da herre ondt  Er jeg den eneste der er gået helt amok i dag med 25% rabat. har fået købt alle julegaverne til drengene og til familiens små børn!!! hahaha. har aldrig været så tidligt ude, men det føles nu rigtig godt, når man har sparet så mange penge

Ej hvor er det super lækkert hvor langtid har de tilbud

Anmeld

23. september 2010

ekzunz

B&J skriver:

Ej hvor er det super lækkert hvor langtid har de tilbud

Til og med søndag..

Anmeld

23. september 2010

Ox.

Åhhh hvor skønt!

Jeg var også lige derinde idag, det blev til en KÆÆÆÆMPE hoppeborg til prinsessen .. pheeeew ... hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. september 2010

Malene84

Sussie&Lilje skriver:

Åhhh hvor skønt!

Jeg var også lige derinde idag, det blev til en KÆÆÆÆMPE hoppeborg til prinsessen .. pheeeew ... hehe

nøøøøj er misundelig!!! Gid vi havde plads til sådan en. Den er godt nok sej

Anmeld

24. september 2010

Malene84

Har desværre pakket alt mit ind - men jeg slææææbte hjem. Alt fra gåvogne til små puttekasser - SKØNT

Anmeld

24. september 2010

Diana...

Sussie&Lilje skriver:

Åhhh hvor skønt!

Hvad måtte du give for den?

Anmeld

24. september 2010

Malene84

Diana... skriver:

Hvad måtte du give for den?

Blander mig lige... der var hoppe-tingester fra 50 kr. og op  og så skal du lige trække 25% af - men det var rest varer, så man skal nok være heldig hvis man fanger dem

Anmeld

24. september 2010

BabyMus

Malene84 skriver:

Haaaaiiii tøser,

Ej det er da bare super fedt! En masse gaver en masse penge sparet og en masse stressen rundt til jul undgået. Super. (:

Anmeld

24. september 2010

BabyMus

Sussie&Lilje skriver:

Åhhh hvor skønt!

Nøøøj den ser da bare fed ud! Den må Lilje da blive glad for. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.