Hue og vanter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. september 2010

Mussen2

er i begyndt at bruge vanter/luffer til de små=

Hvilke slags kan anbefales?  Hvad med hue? Jeg synes det er så svært for, om morgenen er det ok med en tyk varm hue, men om dagen bliver det let for varmt Så er det bedre med en tyndere en...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Mussen2

- skriver:

Min den mindste bruger en bomulds hjelm, han er 9 mdr. 

De andre på 3 og 4 bruger ikke noget endnu.

Ingen af dem bruger handsker, men har ellers købt fleece handsker til når det bliver nødvendigt...

fleece handsker er det med finger i Handsker, vanter , luffer, der findes faktisk mange betegnelser

Anmeld

23. september 2010

grinbidderen

min søn har hue på om morgen og hvis det blæser da han er ørebarn er jeg tvunget til at have noget der dækker hans øre.. han bruger ikke vanter ol inu..

Anmeld

23. september 2010

Moar'en

Viktor har hue på om morgene fordi jeg synes det er koldt kl 6.30. Så er det op til hans DP om han bruger den der oppe i løbet af dagen. Og han har denne hat.

Han elsker hans hat og prøver selv at tage den på, så han får den på hvis han har lyst.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg er ikke begyndt, at give hue på endnu. Vi går dog først også i vs/bh omkring kl. 9. Jeg ville nok vælge en tynd hue til Lina på 1 1/2 år, hvis vi skulle afsted kl. 7.

En tyk hue ville jeg slet ikke bruge for, hvad skulle man så bruge når det først rigtig bliver koldt

Kh. Katja

Anmeld

23. september 2010

Mussen2

Moar'en skriver:

Viktor har hue på om morgene fordi jeg synes det er koldt kl 6.30. Så er det op til hans DP om han bruger den der oppe i løbet af dagen. Og han har denne hat.

Han elsker hans hat og prøver selv at tage den på, så han får den på hvis han har lyst.

Cute- forstår godt han er i vild med den :-)

Anmeld

23. september 2010

Mussen2

MoarHvidovre skriver:

Jeg er ikke begyndt, at give hue på endnu. Vi går dog først også i vs/bh omkring kl. 9. Jeg ville nok vælge en tynd hue til Lina på 1 1/2 år, hvis vi skulle afsted kl. 7.

En tyk hue ville jeg slet ikke bruge for, hvad skulle man så bruge når det først rigtig bliver koldt

Kh. Katja

Nej, det er også rigtig....

Anmeld

23. september 2010

Moar'en

Mussen2 skriver:

Cute- forstår godt han er i vild med den :-)

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.