Gravid på P-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. september 2010

Sabrina2014

Hej piger.. Jeg er ikke selv gravid eller noget, men er nysgerrig efter at høre hvor mange herinde er blevet gravid på P-piller? Og var det fordi i missede nogle, eller hvad? :-) Forklar gerne lidt om hvad der skete, og hvornår det gik op for jer, osv :-D

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

SoffiLine

Første gang jeg blev gravid, var jeg på p-piller. 

Min mens kom altid til tiden, men en dag kom den ikke & undrede mig virkelig. Var kun 15-16 år, og vidste ikke så meget om tingene omkring det dengang. 

Mig op til lægen, og bingo Jeg var gravid

Jeg fik dog en abort, da jeg var ude i noget rigtig snavs dengang & ikke kunne tage vare på et barn. Ku ikk engang ta vare på mig selv. Så den lille bebs, har helt sikkert nu fået nogle gode forældre & jeg venter mig igen.

Knus Soffi 15+0

Anmeld

23. september 2010

Sabrina2014

Hej piger.. Jeg er ikke selv gravid eller noget, men er nysgerrig efter at høre hvor mange herinde er blevet gravid på P-piller? Og var det fordi i missede nogle, eller hvad? :-) Forklar gerne lidt om hvad der skete, og hvornår det gik op for jer, osv :-D

Knus

Ingen ? :-o

- Så kom der lige en :-P

Anmeld

23. september 2010

Sabrina2014

SoffiLine skriver:

Første gang jeg blev gravid, var jeg på p-piller. 

Min mens kom altid til tiden, men en dag kom den ikke & undrede mig virkelig. Var kun 15-16 år, og vidste ikke så meget om tingene omkring det dengang. 

Mig op til lægen, og bingo Jeg var gravid

Jeg fik dog en abort, da jeg var ude i noget rigtig snavs dengang & ikke kunne tage vare på et barn. Ku ikk engang ta vare på mig selv. Så den lille bebs, har helt sikkert nu fået nogle gode forældre & jeg venter mig igen.

Knus Soffi 15+0

Det er bare rigtigt flot at dig at du selv kunne se det dengang

Anmeld

23. september 2010

SoffiLine

Sabrina Lauritsen skriver:

Det er bare rigtigt flot at dig at du selv kunne se det dengang

Tusind tak, det varmer! Der er ikke mange der er af den opfattelse, men igen tusind tak 

Anmeld

23. september 2010

Sabrina2014

SoffiLine skriver:

Tusind tak, det varmer! Der er ikke mange der er af den opfattelse, men igen tusind tak 

Jeg synes bestemt det er flot, det er da MEGET bedre at indse det, end at barnet bliver født i et forkert ''miljø''...

Anmeld

23. september 2010

SoffiLine

Jeg synes bestemt det er flot, det er da MEGET bedre at indse det, end at barnet bliver født i et forkert ''miljø''...

Og det kan roligt fortælle at hvis det barn var kommet til Verden var det under nogle meget forkerte betingelser. 

Men ved at der er nogle andre forældre et sted der bedre kunne tage sig af den lille, det får smilet frem. For det vil altid følge mig. & det gør sgu ondt. 

Anmeld

23. september 2010

Sabrina2014

SoffiLine skriver:

Og det kan roligt fortælle at hvis det barn var kommet til Verden var det under nogle meget forkerte betingelser. 

Men ved at der er nogle andre forældre et sted der bedre kunne tage sig af den lille, det får smilet frem. For det vil altid følge mig. & det gør sgu ondt. 

Jeg har selv en i familien der fik en abort som 15 årig, og det tog også rigtigt hårdt på hende, og tror heller ikke at hun har det særlig godt med det i dag. Hun kunne jo have haft en lille datter/søn på 6 år nu..

Anmeld

23. september 2010

Mutti2

Knus

Halløjsa :-)

Jeg har været gravid 3 gange på p-piller:-) ifølge 4 læger optager jeg ikke hormonerne som jeg skal. Hvilket desuden også gør at jeg får meget ureglmæssige blødningers når jeg er på dem.

De første 2 gange fik jeg mens selv om jeg var gravid. Men har alle 3 gange haft fornemmelsen af at der var noget på færde :-) ?

Knus Pernille

Anmeld

23. september 2010

SoffiLine

Jeg har selv en i familien der fik en abort som 15 årig, og det tog også rigtigt hårdt på hende, og tror heller ikke at hun har det særlig godt med det i dag. Hun kunne jo have haft en lille datter/søn på 6 år nu..

Nemlig lige præcis, men synes ikke man skal få et barn for enhver pris. Det ville være egoistisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.