fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. september 2010

grinbidderen

Så var det ikke længe før min vidunderlige søn Valdemar bliver 2 år der er 7 dage og det glæder jeg mig virkelig meget til..

vi skal jo holde hans første fødselsdag på lørdag hjemme hos hans farfar og farmor hvor vi bliver 10 voksne og så valdemar.

dagens menu står på.

Forret: krapsehaler med hjemmelavet hvidløgs dressing med hjemme bagt franskbrød

hovederet: glaseret skinke med flødekartofler og en masse salat

dessert: bliver nok branise staves med is.. muligvis lagkage...

og vores underholdning bliver et spil smed en masse spørgsmål hvor man enten skal sige ja nej eller sludder... kan ik huske hvad spillet hedder også da valdemar er glad for at se det der bingo banko så hvis han er vågen skal vi spille det kl.20...

og på selve hans fødselsdag d.30/9 der holder hans far fri fra arbejdet også morgen hygger vi med morgenmad og dagen inden pynter jeg op og gør klar til hans dag med flag og ballonger osv.. og selvføllig gaver.. og han får så en fridag fri fra vuggestuen så vi tager i cirkus arena noget der er i slagelse og hygger med ham og til slut runder vi nok macdonnalds.. så det blir en dejlig

om fredagen holder han så fødselsdag i vuggestuen hvor han skal have kagemand med slik med..

lørdag holder vi fødselsdag for min mor, bror og et venne par og en veninde mere... der står mnuen på pålægsmand og lagkage da det er til frokost.... blir nogen hårde dage men vidunderlige dage for min snart store dreng..

han var jo til 2 års undersøgelsee i tirsdags og han vejer nu 15,2 kg og måler 95,5 cm så han var jo en stor dreng med fart på. er oppe på 7 sammensatte ord når han gider hihi..

Det var lige en lang smørre...

KÆMPE knus en stolt mor til Valdemar sebastian

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

msax

sikke en masse dejlig fødselsdag i skal holde... det lyder super hyggeligt. Jeg elsker fødselsdage for alle er så glade...

Jeg glæder mig til at se billeder fra den store dag - det er så skønt med glade gave billeder

Anmeld

23. september 2010

grinbidderen

msax skriver:

sikke en masse dejlig fødselsdag i skal holde... det lyder super hyggeligt. Jeg elsker fødselsdage for alle er så glade...

Jeg glæder mig til at se billeder fra den store dag - det er så skønt med glade gave billeder

jeg ja glæder mig osse rigtig meget til at se ham pakke sine gaver op og se hans ansigt udtryk især når han får sin gave fra mig og hans far det er en rigtig cykel.. han elsker nemlig at cykle..  og tak

Anmeld

24. september 2010

grinbidderen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.