Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kan man godt være gravid selcvom testene er negative?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja det kan man godt. kommer an på hvor meget HCG kroppen har nået at danne. Mener at testen kan måle det efter 25
BubbieBear skriver: Ja det kan man godt. kommer an på hvor meget HCG kroppen har nået at danne. Mener at testen kan måle det efter 25
min mens er 2½ over tid og har alle symptomer, men 5 negative teste
Du ønsker ikke gravididitet vel? (Q TV) I øvrigt blev jeg dybt rørt. Så genudsendelsen og jeg tudede simpelthen
Bomst84 skriver: Du ønsker ikke gravididitet vel? (Q TV) I øvrigt blev jeg dybt rørt. Så genudsendelsen og jeg tudede simpelthen
nej derfor jeg er meget bange for ejg er det fordi jeg ikke kan få flere aborter pga. mit underliv
minviktor skriver: min mens er 2½ over tid og har alle symptomer, men 5 negative teste
Så synes jeg du burde ringe til lægen
Det samme her, 2 1/2 uge og negativ Det sgu frustrerende. Krydser fingre for at vi begge bare er lidt langsomme
Ja, ring til lægen!! Det skal du da ikke gå og bekymre dig om
for at alt er som det skal være og du snart får din forsinkede mens.
Jeg synes du er en sej pige
har været hos lægen og fik en test idag der var negativ han ku ikke gøre nået så længe det var negativt
minviktor skriver: har været hos lægen og fik en test idag der var negativ han ku ikke gøre nået så længe det var negativt
Hvis ikke du får din mens snart, så ville jeg tage til læge igen og høre om ik han kan tage en blodprøve. Der kan man fastslå en evt. graviditet. Blodprøven er mere følsom en den normale lavet på urin.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128