Nu med 3 pletter på baderingen OG en på hånden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. september 2010

BubbieBear

Mit navn er Anette didlittenlittellum, med en ekstra plet på baderingen og en på hånden didlittenlittellum

Fik taget blodprøve i tirsdag for at se om jeg fik det rette dosis Puregon. Den søde Laborant kunne ikke finde ud af at ramme en blodåre på min arm så hun måtte tage prøven fra min hånd i stedet Så har nu en plet der er lidt større end en femmer.

De sidste 3 gange jeg har taget Puregon har jeg været "god" til at ramme en blodåre. Så nu har jeg 2 blå mærker og et mere på vej.

Kunne godt bruge nogle tricks så min "badering" ikke bliver for plettet

Ps: Det er heldigvis ikke noget et plaster med mummitroldene ikke kan klare

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Sunflower

Haha Skønt plaster!!! Jeg kan desværre ikke hjælpe - jeg har selv en kæmpe plet på mavsen!! Jeg har snart været igennem alle regnbuens farver Jeg er bare glad for årstiden...

Anmeld

23. september 2010

BubbieBear

Bomst84 skriver:

Haha Skønt plaster!!! Jeg kan desværre ikke hjælpe - jeg har selv en kæmpe plet på mavsen!! Jeg har snart været igennem alle regnbuens farver Jeg er bare glad for årstiden...

Ja halleluja for årstiden!!

Anmeld

23. september 2010

ønskebørn74

BubbieBear skriver:

Mit navn er Anette didlittenlittellum, med en ekstra plet på baderingen og en på hånden didlittenlittellum

Fik taget blodprøve i tirsdag for at se om jeg fik det rette dosis Puregon. Den søde Laborant kunne ikke finde ud af at ramme en blodåre på min arm så hun måtte tage prøven fra min hånd i stedet Så har nu en plet der er lidt større end en femmer.

De sidste 3 gange jeg har taget Puregon har jeg været "god" til at ramme en blodåre. Så nu har jeg 2 blå mærker og et mere på vej.

Kunne godt bruge nogle tricks så min "badering" ikke bliver for plettet

Ps: Det er heldigvis ikke noget et plaster med mummitroldene ikke kan klare

Er det af puregon sprøjten du får mærker??

Anmeld

23. september 2010

BubbieBear

ønskebarn74 skriver:

Er det af puregon sprøjten du får mærker??

Jeps

Anmeld

23. september 2010

ønskebørn74

BubbieBear skriver:

Jeps

Ring til mig om 2 min. så skal jeg give dig opskriften...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.