mærke moderkagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. september 2010

Mischa

Det er lidt underligt for hver nat når jeg lige har skulle lade vandet, så kan jeg tydeligt mærke en bule lige oppe over skambenet, kan det virkeli passe at man kan mærke det så godt?

kan moderkagen ligge forskelligt? det er nemlig kun engang imellem at je kan mærke noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg tror det er blæren du kan mærke Den sidder nemlig der.

Kan du se om det er hele tiden, at du kan mærke den, eller om det er når din blære er fyldt... ?

Anmeld

23. september 2010

Mischa

nej det er lige efter at jeg har været oppe og tisse om natten at jeg kan mærke det når jeg lægger mig i sengen igen, ellers kan jeg ikke mærke andet end en meget fyldt blære det føles bare som en lille rund bold midt på maven lige over skambenet...

er 15 uger henne snart,og lægen siger at man godt kan mærke den efter 12. uge hvis man er meget tynd, og det er jeg jo, må man sige. jeg har ikke kunne mærke det før den sidste uges tid

Anmeld

23. september 2010

AnneBJ

MischaKuhr skriver:

Det er lidt underligt for hver nat når jeg lige har skulle lade vandet, så kan jeg tydeligt mærke en bule lige oppe over skambenet, kan det virkeli passe at man kan mærke det så godt?

kan moderkagen ligge forskelligt? det er nemlig kun engang imellem at je kan mærke noget...

Moderkagen kan ligge forskelligt fra person til person - men ved ikke om det er det du spørger om?

Anmeld

23. september 2010

Mischa

AnneBJ skriver:

Moderkagen kan ligge forskelligt fra person til person - men ved ikke om det er det du spørger om?

nej mere om den bevæger sig rundt eller ligger samme sted hele tiden.

Anmeld

23. september 2010

AnneBJ

MischaKuhr skriver:

nej mere om den bevæger sig rundt eller ligger samme sted hele tiden.

Hm det ved jeg ikke... men jeg tror den ligger rimelig "fast" når du er så langt som du er... det kan jo være livmoderen du kan mærke?

Anmeld

24. september 2010

Mischa

AnneBJ skriver:

Hm det ved jeg ikke... men jeg tror den ligger rimelig "fast" når du er så langt som du er... det kan jo være livmoderen du kan mærke?

ja selvfølgelig, det var osse det jeg mente  hehehehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.