... at jeg er blevet FASTANSAT
Som jeg fortalte i juni blev jeg ansat i et sygevikariat på Gudumholm Skole. Uvisheden om hvor lang tid jeg fik lov til at være på skolen har været rigtig nervepirrende. Jeg elsker virkelig skolen. Fantastisk str. hvad angår elevtal, super super gode elever og endnu mere dejlige kollegaer.
For to uger siden blev jeg så kaldt ind på rektors kontor (vel og mærke første gang i hele mit liv, jeg er blevet det), så jeg var faktisk ret nervøs. Han ville bare meddele at personen, jeg er i sygevikariat for ikke kommer tilbage. De er så tilfredse med mig, at hvis jeg har lyst, ligger der en fastansættelse klar til mig
. Jeg takker ja dagen efter. Så nu er jeg Gudumholm Skoles primære tysklærer - FEDT
. Det har så betydet at vi nu også kan få vores ønske om en bil nummer to opfyldt. Om 14 dage får vi en fin Ford Ka (dette bliver Peters bil, da jeg skal have den store).
Endvidere kan jeg mærke at det har givet eleverne i 8. og 9. klasse ro. De har haft mange skiftende tysklærere de seneste år. Og det er da ikke fedt at skulle til en evt. tyskeksamen ved en lærer, de knap nok kender.
En anden lille sjov ting. Lærerstillingerne hænger jo ikke på træerne, så Peter og jeg troede faktisk, at jeg først ville få fastansættelse om nogle år. Derfor havde vi også aftalt at barn nummer to først ville komme på tale, når dette ville ske. Peter spørger så dybt seriøst (på den "bange" måde), at nu hvor det så er sket, om vi så allerede skal tænke i babybaner igen... hehe... kunne ikke lade være med at grine af ham. Manden så jo nærmest skrækslagende ud
. Men nej... der går stadig 1-2 år før vi tager det emne op igen.
Det var lige en super opdate til jer... og Julie, jeg glæder mig til jeg om maaaaange år skal undervise Viktor, lillesøster og evt. flere i tysk
.
Anmeld