Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åååh, hvor er han bare vidunderlig. - og virkelig dygtig!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ejj, hvor er han lækker!!! Tillykke for pokker -de øjne kan man blive helt væk i!
Årh, hvor er han bare en lækker lille trold! Jeg må give Rosa ret i, at han har nogle helt fantastiske øjne.
Tilllykke med ham!
Åhh jamen altså dog. Han ser da bare VIDUNDERLIG ud! Cuuuuuute (:
Mor til David og Adam skriver: Så vil jeg gerne vise Adam frem! Han er allerede 2 uger, vågner to gange om natten og er meget opmærksom om dagen. Han kan løfte hovedet højt allerede og har ifølge sundhedsplejersken en utrolig god øjenkontakt - så forældrene er selvfølgelig bare stolte Jeg har haft problemer med meget ømme brystvorter men det er heldigvis ovre nu - nu skal vi bare have amningen helt op at køre igen (han får pt suppleret med to flasker i døgnet)
Så vil jeg gerne vise Adam frem! Han er allerede 2 uger, vågner to gange om natten og er meget opmærksom om dagen. Han kan løfte hovedet højt allerede og har ifølge sundhedsplejersken en utrolig god øjenkontakt - så forældrene er selvfølgelig bare stolte
Jeg har haft problemer med meget ømme brystvorter men det er heldigvis ovre nu - nu skal vi bare have amningen helt op at køre igen (han får pt suppleret med to flasker i døgnet)
Årh
Det første billede, hvor er han bare skøn
Jibbe skriver: Nøj hvor er han fin Det har i gjort godt- har godt nok også glædet mig til at se ham
Nøj hvor er han fin Det har i gjort godt- har godt nok også glædet mig til at se ham
Ville lige have ham lidt for mig selv
HVorfor er det så dejligt at andre OGSÅ synes ens barn er en lækker lille een ...???
Men TAK!
Sådan er det bare!
Hold op hvor er han sød og lækker. Ham kan I godt være stolte af! Når jeg ser sådan nogle billeder kan jeg slet ikke vente til min egen prinsesse kommer til verden!
Ejjj sådan en lille godte! Og dejligt at se en baby-dreng med masser af hår!! Sådan en vil vi også gerne have en af herhjemme, men havde næsten opgivet håbet!
Hvor er han skøn og lækker!! Hvor stor (vægt/længde) er han på billederne?
DK skriver: Ejjj sådan en lille godte! Og dejligt at se en baby-dreng med masser af hår!! Sådan en vil vi også gerne have en af herhjemme, men havde næsten opgivet håbet! Hvor er han skøn og lækker!! Hvor stor (vægt/længde) er han på billederne?
Det havde hans storebror også - og tak
Han vejer ca 3700 g - er ca 53 cm (afhængig af hvem der måler )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128