Babyer, babyer og atter babyer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. september 2010

Mutti2

Er jeg den eneste der synes at de bare er over alt :-)

Jeg er bare skruk, og så hjælper det altså ikke at se babyer og gravide maver overalt hvor man vender sig :-p

Jeg elsker børn, de er jo livets gave, og der er jo ikke noget mere fantastisk.

Men behøver alle programmer at omhandle fødsler?? :-)

Gud, hvor ville jeg ønske det var min tur igen ;-)

Knus hende den skrukke :-P ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Mette Nexø

Nej jeg synes også de er overalt babyer og gravide maver  Inde på mit arbejde er vi på nuværende 5 der er på barsel vi kom lige indenfor 2-3 mdr mellemrum og meldte ud af vi var gravide, og ikke nok med det, så er min søster også gravid så der kommer en ny lille en om 9 uger

Anmeld

23. september 2010

Pige2009

Milla-Victoria's mor skriver:

Er jeg den eneste der synes at de bare er over alt :-)

Jeg er bare skruk, og så hjælper det altså ikke at se babyer og gravide maver overalt hvor man vender sig :-p

Jeg elsker børn, de er jo livets gave, og der er jo ikke noget mere fantastisk.

Men behøver alle programmer at omhandle fødsler?? :-)

Gud, hvor ville jeg ønske det var min tur igen ;-)

Knus hende den skrukke :-P ;-)

Hej søde.

Dejligt at have dig tilbage, for jeg synes det er lang tid siden vi har set dig herinde

Jeg er ikke skruk, men synes det er super dejligt med alle babyerne og ungerne...

K.h. Linda

Anmeld

23. september 2010

Mutti2

Mette Nexø skriver:

Nej jeg synes også de er overalt babyer og gravide maver  Inde på mit arbejde er vi på nuværende 5 der er på barsel vi kom lige indenfor 2-3 mdr mellemrum og meldte ud af vi var gravide, og ikke nok med det, så er min søster også gravid så der kommer en ny lille en om 9 uger

Haha..... Hvor er jeg glad for at jeg ikke er alene ;-)

Jeg synes også bare at ALLE på facebook offentliggør den ene mave efter den anden :-) ellers har de termin, mavebilleder eller helt små og vidunderlige guldklumper :-)

Anmeld

23. september 2010

Mutti2

Baagøe skriver:

Hej søde.

Dejligt at have dig tilbage, for jeg synes det er lang tid siden vi har set dig herinde

Jeg er ikke skruk, men synes det er super dejligt med alle babyerne og ungerne...

K.h. Linda

Åhhh hvor er du sød :-)

Ja jeg har desværre lidt passiv herinde har haft en hår sommer :-( og efter at være tæt på at miste min datter da hun slugte en ring, har jeg sat alt mit fokus ind på at nyde livet med Milla-Victoria :-) men nu er overskudet begyndt at vende tilbage :-) :-)

Hehe.... De er jo også skønne, de små vidundere :-) tror bare jeg er jaloux ;-) :-P

Knus Pernille :-)

Anmeld

23. september 2010

Pige2009

Milla-Victoria's mor skriver:

Åhhh hvor er du sød :-)

Ja jeg har desværre lidt passiv herinde har haft en hår sommer :-( og efter at være tæt på at miste min datter da hun slugte en ring, har jeg sat alt mit fokus ind på at nyde livet med Milla-Victoria :-) men nu er overskudet begyndt at vende tilbage :-) :-)

Hehe.... De er jo også skønne, de små vidundere :-) tror bare jeg er jaloux ;-) :-P

Knus Pernille :-)

Den lille trold! Godt hun stadig ser fræk og fantastisk ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.