så kom Neema til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. september 2010

eland

Så kom vores lille pige, som skal hedde Neema til verden for to uger siden Det er så dejligt at være mor, og hun er en nem lille pige. Hun sover det meste af dagen, og græder kun når sulten melder sig. men om natten er hun vågen og vil gerne spise og underholdes, det er noget hård at vænne sig til.

Kunne godt tænke mig at vide, hv ordan andre herinde har fået jeres baby til at sove om natten, og være mere vågen om dagen Hvor gamle skal hun være, før at jeg kan gøre noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Mette.

eland skriver:

Så kom vores lille pige, som skal hedde Neema til verden for to uger siden Det er så dejligt at være mor, og hun er en nem lille pige. Hun sover det meste af dagen, og græder kun når sulten melder sig. men om natten er hun vågen og vil gerne spise og underholdes, det er noget hård at vænne sig til.

Kunne godt tænke mig at vide, hv ordan andre herinde har fået jeres baby til at sove om natten, og være mere vågen om dagen Hvor gamle skal hun være, før at jeg kan gøre noget

Tillykke med jeres lille pige Det er så fantastisk at blive mor. .

Men hensyn til det med søvn - så kan de ikke finde ud af hvad der er nat/dag i starten, så selvom det er hårdt er der ikke andet for end at sove når baby sover - det er vidst sådan man klare det bedst.

Min egen datter fandt stille og roligt ud af, af sig selv hvornår hun skulle sove om natten, men jeg mener hun var næsten 2 måneder, men bare rolig, det skal nok komme.

Anmeld

23. september 2010

Pige2009

Tillykke Laura sov de første 5 mdr. kun mellem 3-5 timer i streg om natten, da hun blev ammet, men nu er hun 11 mdr. og sover 12-13 timer i træk

Du kan måske allerede nu lave et putteritual med nattøj, sang og i seng. Det praktiserede jeg og hun blev hurtigt klar over hvornår det var puttetid

K.h. Linda

Anmeld

23. september 2010

mor-til-vanessa

tillykke med din lille pige

min datter vanessa har altid sovet godt. men jeg gjorde fra start af at jeg aldrig tændte lyset når hun skulle have mad og aldrig snakkede til hende om natten udover hvis hun var ked af det og skulles trøstes. og det gad hende nogle goder vaner. så hun fandt hurtig ud af at når hun vågnede om natten så var det kun for at spise og derefter sove igen

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.