Gravid - over lykkelige :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

Moar2011

Taak til jer alle sammen - vi er os meget glade

Jaa, synes også at der er mange der er heldige i den månede her ..

UUh flere der er tæt på mig dejligt , så kan man dele lidt hvis du forstår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Pipsle2012

Stort tillykke

Anmeld

23. september 2010

Moar2011

Musen201284 skriver:

Stort tillykke

- Mange taaaak

Anmeld

23. september 2010

Ønskebaby25

Tillykke Tillykke.. 

Har selv lige fået de to gyldne streger her forleden. Så jeg er også 5+0 idag!! Det er SÅ fantastisk!!!

Anmeld

23. september 2010

Moar2011

Ønskebaby25 skriver:

Tillykke Tillykke.. 

Har selv lige fået de to gyldne streger her forleden. Så jeg er også 5+0 idag!! Det er SÅ fantastisk!!!

- jaa det er heeelt fantastisk - Nu har spiren bare at blive derinde og have det goodt ..

Man ærlig tilstå, man kan ikke lade hver med at tænke hva nu hvis jeg mister det heh .. der er jo længe til uge 12 heh ..

hmm tror du ens højde har noget at sige, for at få en gravidtet som alle andre? - er nemlig en lille lave pige heh ..

Anmeld

23. september 2010

Ønskebaby25

Babyklar skriver:

- jaa det er heeelt fantastisk - Nu har spiren bare at blive derinde og have det goodt ..

Man ærlig tilstå, man kan ikke lade hver med at tænke hva nu hvis jeg mister det heh .. der er jo længe til uge 12 heh ..

hmm tror du ens højde har noget at sige, for at få en gravidtet som alle andre? - er nemlig en lille lave pige heh ..

Ja der er godt nok lang tid til uge 12, men jeg nyder hver dag og glæder mig til at komme til lægen på mandag og forhåbentlig få en masse dejlige informationer. 

Er bare så glad!! Og prøver ikke at tænke på at noget kan gå galt.. Vil bare nyde det hele vejen igennem. 

Endnu engang tillykke!!

Anmeld

23. september 2010

lykke mus

hvor længe gik der før i kunne teste positiv..

Anmeld

23. september 2010

Moar2011

Ønskebaby25 skriver:

Ja der er godt nok lang tid til uge 12, men jeg nyder hver dag og glæder mig til at komme til lægen på mandag og forhåbentlig få en masse dejlige informationer. 

Er bare så glad!! Og prøver ikke at tænke på at noget kan gå galt.. Vil bare nyde det hele vejen igennem. 

Endnu engang tillykke!!

- jeg kom heldigvis til lægen idag, og fik de praktiske informatoner afvide .. og endda en bog med alt i så skøøønt..

Endnu en gang tillykke til dig også, så har vi jo termin den samme dag , hvor skægt tihi .. vi skal også bare nyde tiden

TILLYKKE

Anmeld

23. september 2010

Moar2011

flower skriver:

hvor længe gik der før i kunne teste positiv..

- Jeg havde test dag idag, og i nat drømte jeg at jeg var gravid,.. så skyndte jeg mig ud at tjekke, og BINGO positiv var den ..

Anmeld

23. september 2010

lykke mus

Babyklar skriver:

- Jeg havde test dag idag, og i nat drømte jeg at jeg var gravid,.. så skyndte jeg mig ud at tjekke, og BINGO positiv var den ..

jeg har ikke haft mens siden den 7 august og jeg har ikke fået det endu men jeg har tested så sent som idag negativ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.