Baby med rander under øjnene.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.829 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. september 2010

Erravs

Hej.

Jeg undrer mig over hvorfor min pige på 5 mdr altid har rander under øjnene... hun sover natten igennem og tager nogle gode lurer i løbet af dagen. Så mener ikke det kan være træthed.

Nogen der ved hvorfor en baby har rander under øjnene??

på forhånd tak.

Inge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

otlitrom

Kan hun ikke have blodårer der ligger tæt under huden, under øjnene? Mine egne blodårer er meget tydelig om øjnene, og jeg ser tit møg-træt ud.....

Bare en tanke

Anmeld

23. september 2010

mor-til-vanessa

rander under øjenene kan vist også betyde at man får for lidt af et vitamin. og ved man også får det vist man får for lidt væske. man kan altid se på mig hvis jeg ikke har drukket nok

Anmeld

23. september 2010

Barbamama

Det kan være jernmangel

Anmeld

23. september 2010

Erravs

Kan ikke forstå hvis det er jernmangel. Hun får kun modermælkserstatning og det skulle jo indeholde den mængde jern hun skal have.

Anmeld

24. september 2010

Barbamama

Erravs skriver:

Kan ikke forstå hvis det er jernmangel. Hun får kun modermælkserstatning og det skulle jo indeholde den mængde jern hun skal have.

hmmm ja.... Jeg kan bare huske de var bekymrede for det for vores datter. Hun har også mørke rander under øjnene i perioder, men det har både hendes far og jeg også og sådan ser vi bare ud. He he

Anmeld

24. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kan det være fordi hun mangler væske?

Får hun kun babs, eller også mad? For rander under øjnene er også et allergi tegn, hvsi de får væske nok

Anmeld

25. september 2010

Erravs

Hun får modermælkserstatning og vi er lige begyndt på grød. Til grøden drikker hun fint med vand og vi har ikke haft problemer med hård mave!

Randerne har hun haft i et par måneder. mindes ihvertfald ikke at have lagt mærke til dem, da hun var mindre endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.