Kender i det ? ;0))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. juli 2008

Jan9e D

Ja det er jo ikke fordi at jeg er totalt selvglad, men vil nu bare så gerne ha at ordenligt billede af mig,

Men syntes bare at hver evig eneste gang der bliver taget et billede af mig, så ligner jeg noget mellem en forhammer og en bilulykke, med 2 meget makante sorte render under øjene, smilet virker kunstigt eller sidder med en eller anden uafttelig særpræget grimasse.

what to do what to do.

Har virkelig overvejet at jeg må igang med at retuchere med noget photoshop eller lig. bare for at se lidt normal ud ;)

(H) Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

twinboys

Thi hi hvorfor tror du at jeg har protræt billedet af drengene i stedet for mig selv...
Men nu må jeg nok snart få mig selv derfrem...

Mvh Majbritt

Anmeld

25. juli 2008

Honningblomst

Måske vi bare skal acceptere at vi ser ud som vi nu engang gør...det har jeg i hvert fald valgt at gøre...det bliver aldrig mit ydre jeg skal vinde på, men så har jeg da så meget andet..;)
Knus Eva...som synes os kvinder skal lære at elske alt fra strækmærker til sorte rander.(L)

Anmeld

25. juli 2008

Kvindemin

Eva, hvorfor skal du så have dine fjernet??

Photoshop - så er det jo ikke den æhte DIG :)
Vil vil se den ægte dig, smiler.

Om du så har sorte render under øjnene, så har vi andre så meget andet :)
Og du er jo nok lige så dejlig af den grund.

(H)

Anmeld

25. juli 2008

Doktor Doolittle

Eva skriver:

Måske vi bare skal acceptere at vi ser ud som vi nu engang gør...det har jeg i hvert fald valgt at gøre...det bliver aldrig mit ydre jeg skal vinde på, men så har jeg da så meget andet..;)
Knus Eva...som synes os kvinder skal lære at elske alt fra strækmærker til sorte rander.(L)

Du er nu ellers en ret smuk pige :)
(H) Tina

Anmeld

25. juli 2008

Doktor Doolittle

Jan9e D skriver:

Ja det er jo ikke fordi at jeg er totalt selvglad, men vil nu bare så gerne ha at ordenligt billede af mig,

Men syntes bare at hver evig eneste gang der bliver taget et billede af mig, så ligner jeg noget mellem en forhammer og en bilulykke, med 2 meget makante sorte render under øjene, smilet virker kunstigt eller sidder med en eller anden uafttelig særpræget grimasse.

what to do what to do.

Har virkelig overvejet at jeg må igang med at retuchere med noget photoshop eller lig. bare for at se lidt normal ud ;)

(H) Jannie

Du er en smuksak Jannie, og du behøver ikke retouchere noget som helst (L) Jeg forstår dog udmærket dine tanker og har dem jævnligt selv, men ved jo dog også at vi selv er vores hårdeste dommer.
(H) fra Tina

Anmeld

25. juli 2008

Honningblomst

Chritinap skriver:

(H)

Jeg skal ikke have fjernet strækmærker, men en bule der hænger udover over tisseren pga en operation. Et ar er for mig ikke naturligt....men alt det andet ved mig er som jeg er blevet født og jeg er glad for det hele eller jeg lever med det fordi det er mig...(L)

Anmeld

25. juli 2008

Honningblomst

Doktor Doolittle skriver:

Eva skriver:

Du er nu ellers en ret smuk pige :)
(H) Tina

Tak..(L) og rigtig meget i lige måde....men som du selv skriver, så er vi nok selv de værste dommere....men med charme og selvtillid skal vi nok komme langt, ikke..(C)
Knus..(H)

Anmeld

25. juli 2008

Kvindemin

Eva skriver:

Chritinap skriver:

(H)

Jeg skal ikke have fjernet strækmærker, men en bule der hænger udover over tisseren pga en operation. Et ar er for mig ikke naturligt....men alt det andet ved mig er som jeg er blevet født og jeg er glad for det hele eller jeg lever med det fordi det er mig...(L)

Så pænt som du da kan skrive det :)
Okay, misforstod bare.
Derfor jeg ikke kunne forstå at du fik betalt til dine strækmærker :)

Anmeld

25. juli 2008

Honningblomst

Chritinap skriver:

Eva skriver:

Chritinap skriver:

(H)

Så pænt som du da kan skrive det :)
Okay, misforstod bare.
Derfor jeg ikke kunne forstå at du fik betalt til dine strækmærker :)

Nej..:) det er pga et kejsersnit at maven forneden ikke ser så pæn ud...at mærkerne nok ryger med i købet er fint nok, men ville aldrig gøre det kun for det...:)
Knus og god weekend..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.