6 mdr og grønlangkål:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.394 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. september 2010

Valle81

Har lavet grønlangkål og medister til aften - Anton fik lov at smage tippen af en teske af grønlangkål og var helt vild:0)

Men m¨han få en lille smule af det:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

bagger26

Nu hvor han er over 6 mdr, ja så må han gerne..

Anmeld

23. september 2010

bagger26

23. september 2010

Valle81

bagger26 skriver:

Nu hvor han er over 6 mdr, ja så må han gerne..

Han bliver det først om tre dage - men er ikke sart med maven og tænker bare en spiseskefuld til kartoflerne:0)

Og fedt og tak:0)

Anmeld

23. september 2010

Pige2009

Fedt!

Anmeld

23. september 2010

bagger26

Valle81 skriver:

Han bliver det først om tre dage - men er ikke sart med maven og tænker bare en spiseskefuld til kartoflerne:0)

De må også godt før, men kun i meget små mængder pga det har et højt indhold af nitrat..

Anmeld

23. september 2010

Halbschön

Valle81 skriver:

Hej søde.. Du gik jo over tid, og det er som regel fra terminsdatoen man beregner hvornår de er gamle nok til de forskellige ting ;o)

Så bar gi ham ;o)

Vores (min mors) lille hund er også helt vild med det ;o)

Anmeld

23. september 2010

Valle81

Baagøe skriver:

Fedt!

Ja ikke - endelig en madallieret - jeg ÆLSker medister med grønlangkål og brunede kartofler - men det er kun mig der vil spise det:0) Nu er vi to:0)

Anmeld

23. september 2010

Pige2009

Valle81 skriver:

Ja ikke - endelig en madallieret - jeg ÆLSker medister med grønlangkål og brunede kartofler - men det er kun mig der vil spise det:0) Nu er vi to:0)

Smager også mums Eller med stuvet spinat...

Anmeld

23. september 2010

Valle81

Renée88 skriver:

Hej søde.. Du gik jo over tid, og det er som regel fra terminsdatoen man beregner hvornår de er gamle nok til de forskellige ting ;o)

Så bar gi ham ;o)

Vores (min mors) lille hund er også helt vild med det ;o)

Ahh - der blev jeg lidt klogere:0) Så i terorien er han 14 12 dage ældre end han reelt er:0)

jamen han åd lige en kæmpe skefuld efterfulgt af total hysteri over at mor sagde slut nu er der kartofler:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.