hordan er det nu bed barselsdagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. september 2010

Anonym trådstarter

lige nu er jeg sygemeldt indtil oktober og bagefter får jeg dagpenge fra a-kassen da jeg stopper på arb til oktober og hvis jeg nu skal på barsel til næste år hvordan er det men barselsdagpenge får jeg dem fra kommunen og hvor meget? håber at i kan hjælpe

Mvh mig som vil ikke give mig til at kende endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Snefnug1984

Hvis du ikke har haft arbejde da du gik på barsel, skal du have dem af kommunen, hvis du er berettiget til dagpenge

Anmeld

23. september 2010

Louise mortil4

lige nu er jeg sygemeldt indtil oktober og bagefter får jeg dagpenge fra a-kassen da jeg stopper på arb til oktober og hvis jeg nu skal på barsel til næste år hvordan er det men barselsdagpenge får jeg dem fra kommunen og hvor meget? håber at i kan hjælpe

Mvh mig som vil ikke give mig til at kende endnu

ehmm man skal være i arbejde 13 uer inden man er berettiget til at få barselsdagpene fra kommunen eller også skal du være sygemeldt op til du skal på barsel.

Hvor meget får du kan få er alt efter den løn du har fået inden. Jeg tjente ca 19000 (udbatalt ca 14000) førskat da jeg arbejdede inden jeg blev sygemeldt og fik ca  11000 udbetalt fra kommunen af i syge/barsels dagpenge (det er samme sats)

Så det er svært at sige hvor meget du vil få og om du er berettiget til at få det. Hvis ikke du er berettiget kommer du vist på kontanthjælp.Men rin og snak med din a-kasse eller kommunen for at få de helt rigtige oplysninger.

Anmeld

23. september 2010

Anonym trådstarter

Louise mortil4 skriver:

ehmm man skal være i arbejde 13 uer inden man er berettiget til at få barselsdagpene fra kommunen eller også skal du være sygemeldt op til du skal på barsel.

Hvor meget får du kan få er alt efter den løn du har fået inden. Jeg tjente ca 19000 (udbatalt ca 14000) førskat da jeg arbejdede inden jeg blev sygemeldt og fik ca  11000 udbetalt fra kommunen af i syge/barsels dagpenge (det er samme sats)

Så det er svært at sige hvor meget du vil få og om du er berettiget til at få det. Hvis ikke du er berettiget kommer du vist på kontanthjælp.Men rin og snak med din a-kasse eller kommunen for at få de helt rigtige oplysninger.

hmm..ja så må jeg nok ringe til kommunen eller a kassen..jeg bliver nok sygemeldt pga min ryg det var jeg også da jeg har ventet den første

Anmeld

23. september 2010

Anonym trådstarter

er her ingen som har prøvet det ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.