Så må man gerne være glad :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. september 2010

Blyb

Jeg har i dag været til tidlig tidlig scanning. Er ca. 5+0 (har dog selv regnet mig frem til 4+5) men skidt pyt.

Jeg var inde hos den sødeste sygeplejerske (hos en gyn.), der fortalte ivrigt hvad der var hvad under scanningen. Og alt så fint ud, selv om det er et meget tidligt stadie kunne man godt se blommesækken.

Dette er i sig selv meget stort for mig, da der ved de 2 andre graviditeter ikke har været noget som helst at se, ud over en forstørret livmoder.

Fik sørme en ny tid til om 13 dage - er SÅ glad for de vil følge mig tæt denne gang.

MA dec. 2009, SA maj 2010.

Måtte bare ud med det - jubiii...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Linekocemba

Årh det må være dejligt.. og ikke mindst betryggende..

Har selv været igennem både ma og sa.. Så håber jeg selv er så heldig når jeg forhåbenlig en dag blir gravid igen..

Anmeld

23. september 2010

Riksen

Det tegner jo godt! Dejligt at du bliver fulgt tæt denne gang. Lad os satse på at tredje gang er lykkens gang

Anmeld

23. september 2010

Blyb

line7 skriver:

Årh det må være dejligt.. og ikke mindst betryggende..

Har selv været igennem både ma og sa.. Så håber jeg selv er så heldig når jeg forhåbenlig en dag blir gravid igen..

Ja meget betryggende og super fedt at blive taget seriøst. Jeg måtte nærmest trække henvisningen ud af min læge og den kom først, da jeg nævnte at det var gynækologen der sidste gang anbefalede en tidlig scanning.

Jeg håber for dig den snart er der..jeg har selv været temmelig utålmodig på det sidste

Anmeld

23. september 2010

Blyb

Riksen skriver:

Det tegner jo godt! Dejligt at du bliver fulgt tæt denne gang. Lad os satse på at tredje gang er lykkens gang

Ja det satser vi på

Tak for din betænkelighed...

Anmeld

23. september 2010

Mischa

TILLYKKE hvor er det dejligt, sikke en god dag krydser fingre for at alt går godt denne gang

Anmeld

23. september 2010

Blyb

MischaKuhr skriver:

TILLYKKE hvor er det dejligt, sikke en god dag krydser fingre for at alt går godt denne gang

Tusinde tak, ja det er så dejligt.. og kan ikke andet end være glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.