Charterferie...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. september 2010

Hansen97

Er totalt ny.. så her er et par spørgsmål..

Bliver de billigere eller dyrere end de er nu??? Kryptisk spørgsmål... men vi vejer stadig for og imod om vi skal afsted... har satset på Bulgarien med All inkl... skulle bare lige vide hvad man skal lægge til side... og om det kan lade sig gøre...

Nogen der har nogle fif i ærmet... regner med at rejse fra Hamborg hvis vi ikke kan finde en billig rejse fra Billund...

Anita

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

frk Jensen

112233 skriver:

Er totalt ny.. så her er et par spørgsmål..

Bliver de billigere eller dyrere end de er nu??? Kryptisk spørgsmål... men vi vejer stadig for og imod om vi skal afsted... har satset på Bulgarien med All inkl... skulle bare lige vide hvad man skal lægge til side... og om det kan lade sig gøre...

Nogen der har nogle fif i ærmet... regner med at rejse fra Hamborg hvis vi ikke kan finde en billig rejse fra Billund...

Anita

Afbuds rejser er et klart hit..

Mine forældre var afsted for 14 dage siden til tyrkiet. De gav 4400 med halv pension, fly, hotel osv... for en uge for 2 mennesker..

tror de havde 4000 kr med i lommepenge og de havde også penge med retur..

Anmeld

23. september 2010

Hansen97

fisen skriver:

Afbuds rejser er et klart hit..

Mine forældre var afsted for 14 dage siden til tyrkiet. De gav 4400 med halv pension, fly, hotel osv... for en uge for 2 mennesker..

tror de havde 4000 kr med i lommepenge og de havde også penge med retur..

Ja det er rigtigt... men vi skulle jo gerne spare noget sammen.. og derfor vide en pris.. vi er 4 mand der skal afsted... til næste sommer...

Anmeld

23. september 2010

frk Jensen

112233 skriver:

Ja det er rigtigt... men vi skulle jo gerne spare noget sammen.. og derfor vide en pris.. vi er 4 mand der skal afsted... til næste sommer...

mine forældre tjekker falk-lauritsen for tilbud..

Vi skal afsted hele banden næste sommer og det koster et sted mellem 30 og 40.000. men vi er også 9 ialt..

Jeg ville spare 25 kg sammen hvis jeg selv skulle afsted..

Anmeld

23. september 2010

Muffinmus

Hmm, de pladser der ER tilbage i dk bliver billigere. Men pga det våde forår har de nu allerede udsolgt på MANGe rejser. F.eks fik vi de aller sidste pladser til antalya med det rejse selskab:-) Så nu kan vi bare gå og glæde os.

Men er man ligeglad med hvor man skal hen og hvornår, så er det nemt at få en god billig rejse til ingen penge:-)

Rettelse:-)

er i 4 voksne er der en pris på ca 17.000 kr for bare billetterne.

Men er i 2 voksne og 2 børn kan i nok gøre det for mindre, alt efter om ungerne er over eller under 3 år.Under 3 år, så kan de ofte gå til halv pris eller endda måske kun for baggage prisen på 250 kr. DEt betalte vi i hvert fald for vores på 4 mdr dengang.

Men over 3 så det enten fuldpris, en særlig børnepris eller halvpris. DEt skifter lidt fra sted til sted.

Så et slag på tasken ville være måske 20.000 kr for 4, unde alt andet. Og så skal i lægge 8.000 kr til måske, så ca 30.000 kr koster en rejse for 4 personer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.